// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱

تاخیر بازی Hollow Knight: Silksong تا بعد از نیمه اول سال ۲۰۲۳

با اعلام رسمی استودیو Team Cherry، دیگر قرار نیست بازی Hollow Knight: Silksong در نیمه اول سال میلادی ۲۰۲۳ منتشر شود.

بازی Hollow Knight: Silksong در نیمه اول سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد. به‌گفته متیو گریفین، مسئول بازاریابی و تیم نشر این اثر، آن‌ها قصد داشتند بازی را در بازه‌ی زمانی گفته‌شده عرضه کنند. اما هنوز روند توسعه ادامه دارد: «ما از نحوه شکل‌گیری بازی هیجان‌زده‌ایم و تقریبا بسیار بزرگ شده است. پس می‌خواهیم زمانی را صرف کنیم تا بازی را به بهترین حالت ممکن دربیاوریم. وقتی به عرضه نزدیک‌تر شدیم، منتظر جزئیات بیشتری از ما باشید».

بازی Hollow Knight: Silksong ابتدا به‌عنوان یک بسته الحاقی برای بازی اول در نظر گرفته شده بود، اما در فوریه ۲۰۱۹ به‌صورت یک بازی جدید با محوریت کاراکتر هورنت معرفی شد. این ویدیوگیم در یک قلمرو جدید با دشمنان و محیط‌های تازه اتفاق می‌افتد. با اینکه در سال ۲۰۲۱ گفته شده بود بازی به مرحله‌ی آزمایش نهایی رسیده، اما مدت زمان زیادی از آن دوران گذشت و هنوز بازی انتشار نیافته است.

پس از شوکیس ایکس باکس در سال گذشته، سازندگان گفتند این اثر تا ژوئن ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. اما اکنون این برنامه تغییر یافته است. البته باید اشاره کرد که یکی از تسترهای ارشد Silksong، آن را اثری باشکوه به شمار آورده که ارزش انتظار را دارد.

بازی Hollow Knight: Silksong برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین بازی در روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده