نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴

رفع مشکل لودینگ بی‌پایان در به‌روزرسانی بازی Redfall

استودیو آرکین نخستین هات‌فیکس بازی Redfall را برای رفع مشکل صفحه بارگذاری بی‌پایان و کرش سیستم ذخیره‌سازی منتشر کرد.

بازی Redfall استودیو Arkane پس از انتشار در هفته گذشته با نظرات منفی بسیاری از بازیکن‌ها روبه‌رو شده است. این بازی با مشکلات گیم‌پلی و باگ‌های متعددی عرضه شد که واکنش منفی طرفدارها و منتقدها را به‌دنبال داشت. وضعیت بازی در زمان انتشار به‌گونه‌ای بود که فیل اسپنسر شخصا از طرفدارها عذرخواهی کرد و گفت که ایکس باکس از همان ابتدای کار عملکرد خوبی در زمینه ارتباط با این توسعه‌دهنده نداشت و آن‌ها را به حال خود رها کرد.

به‌هرشکل بازی Redfall بیشترین میزان پشتیبانی پس از عرضه در میان آثار استودیو آرکین را دریافت خواهد کرد؛ بنابراین شاید هنوز جای امیدواری وجود داشته باشد. نخستین هات‌فیکس ردفال مشکل صفحه بارگذاری بی‌پایان را رفع می‌کند و از کرش سیستم ذخیره‌سازی جلوگیری می‌کند که هنگام توقف و ازسرگیری بازی حین «سفر سریع» رخ می‌دهد. به‌روزرسانی نسخه ۱.۰۱ همچنین منطق سرورها برای ارتباط بهتر بک‌اند با سرورهای لایو را بهبود می‌بخشد.

نخستین هات‌فیکس بازی Redfall اصلاحات دیگری را به‌همراه نمی‌آورد. طرفدارها باید منتظر انتشار بسته‌های به‌روزرسانی و حالت عملکردی تازه برای تجربه بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در آینده نه‌چندان دور باشند. بازی ردفال درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است و کاربران سرویس گیم پس نیز می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به‌سراغ تجربه آن بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده