// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۴

اشاره احتمالی مایکروسافت به حضور Hellblade 2 و Avowed در شوکیس ایکس باکس

معاون رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس در توییتر تصویر پروفایل خود را به‌روز کرده که به دو بازی Hellblade 2 و Avowed ظاهرا اشاره دارد.

به‌نظر می‌رسد آرون گرینبرگ، معاون رئیس بخش بازاریابی ایکس باکس به حضور دو بازی موردانتظار این شرکت در شوکیس سالانه آن‌ها در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در روز یکشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) اشاره کرده است.

ایکس باکس پیش از این عرضه بازی‌هایی چون Starfield، ردفال و Forza Motorsport را در سال ۲۰۲۳ تایید کرده بود و سال جاری را با عرضه Hi-Fi Rush که با استقبال منتقدان و بازیکنان هم رو‌به‌رو شد، آغاز کرد و مدتی پیش بازی Redfall عرضه شد که نتوانست طبق انتظار عمل کند. حال که نزدیک به یک ماه تا برگزاری شوکیس بعدی ایکس باکس باقی مانده است، به‌‌نظر می‌رسد که حداقل دو بازی موردانتظار ایکس باکس قرار است در آن نمایش داده شود.

آثاری مثل فیبل، پرفکت دارک، Avowed، ایندیانا جونز و Hellblade 2 چند سال پیش معرفی شده بودند و بسیاری از طرفداران ایکس باکس تصور می‌کنند اکنون زمان مناسبی برای دیدن نمایش جدید این بازی‌ها همراه‌با معرفی تاریخ عرضه است. حال گرینبرگ تصویر پروفایل خود در شبکه توییتر را با یک تصویر جدید با طراحی لوگو ایکس باکس که توسط طرفداران طراحی شده به‌روز کرده است که شامل اشاراتی به Hellblade 2 و Avowed است.

لوگوی به روز شده ایکس باکس با اشاراتی به Hellblade 2 و Avowed

در مرکز این لوگو یک درخت بزرگ با شاخه‌های رو به پایین دیده می‌شود که چندین جسد از آن‌ها آویزان شده‌اند. افرادی که نسخه اول هلبلید را تجربه کرده یا تریلرهای دنباله آن را دیده باشند، می‌دانند این تجسم شوم یک اشاره واضح به جهان نورس و تاریک Hellblade 2 است. به‌علاوه این لوگو شامل چندین تیر به سمت بالا است که ممکن است ارجاعی به تریلر معرفی Avowed باشد. در آن تریلر انبوهی از تیرهای آتشین حین اوج گرفتن به آسمان دیده می‌شد.

به‌نظر می‌رسد از میان تمامی آثار معرفی‌شده استودیوهای ایکس باکس در چند سال گذشته، هلبلید ۲ و Avowed بیش از سایر به انتشار خود نزدیک باشند. پیش از پیوستن به مایکروسافت در سال ۲۰۱۸، ۶ سال از عرضه Hellblade در سال ۲۰۱۷ توسط نینجا تئوری گذشته است. درباره آبسیدین هم ساختار چندتیمی آن اجازه می‌دهد همزمان روند ساخت چند پروژه ادامه یابد که احتمالا بدین معنا است وقتی بازی Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، Avowed در اوایل مرحله پیش تولید بود.

بازیکن در حال استفاده از شمشیر و قدرت جادویی در بازی Avowed

غیر از انتشار بازی Starfield در ماه سپتامبر پیش‌رو، ایکس باکس جز Forza Motorsport عرضه بازی دیگری در ادامه سال ۲۰۲۳ را اعلام نکرده است. احتمال دارد بین دو بازی Hellblade 2 یا Avowed، یک بازی اواخر سال ۲۰۲۳ یا هر دو بازی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شوند، اما باید تا ماه آینده و شوکیس ایکس باکس صبر کرد. 


منبع GameRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده