نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶

همکاری آبسیدین با استودیو Digimancy در توسعه بازی Avowed

گزارشی جدید نشان می‌دهد که آبسیدین با کمک استودیو Digimancy Entertainment، بازی Avowed را توسعه می‌دهد.

باتوجه‌به برگزاری شوکیس ایکس باکس در ماه ژوئن، بازیکنان انتظار دارند یک نمایش گسترده از بازی Avowed را در این رویداد ببینند. اخیرا فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت اعلام کرد که تاکنون چند نسخه‌ی در حال ساخت عالی از Avowed را مشاهده کرده است. همچنین برخی منابع می‌گویند که این بازی فانتزی و نقش‌آفرینی در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. بااین‌حال استودیو آبسیدین هنوز نمایشی از گیم‌پلی این بازی را با هواداران به اشتراک نگذاشته است.

حال مشخص شد که آبسیدین به‌تنهایی روی پروژه تولید Avowed کار نمی‌کند و استودیو دیجیمانسی اینترتینمنت در این مسیر با استودیو متعلق به شرکت مایکروسافت همکاری دارد. این موضوع ازطریق پروفایل لینکدین یکی از کارمندان قبلی آبسیدین کشف شد که در گذشته روی بازی Avowed کار کرده است. تیم دیجیمانسی متشکل از توسعه‌دهندگان باتجربه زیادی است که قبلا به‌عنوان نویسنده، کارگردان خلاق، طراح بازی و موقعیت‌های شغلی دیگر روی بازی‌های AAA کار کرده‌اند.

بازی Avowed یکی از انحصاری‌های در حال توسعه ایکس باکس به حساب می‌آید که قرار است روی کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع List23
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده