نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱

تریلر جدید Apex Legends با محوریت بتل پس آرسنال

استودیو ریسپاون با پخش تریلری جدید از فصل ۱۷ بازی Apex Legends، از محتوای بتل پس رونمایی کرد.

جدیدترین فصل بازی Apex Legends به نام Arsenal از امروز در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در این فصل یک افسانه جدید به نام بالستیک وارد رقابت‌های اپکس می‌شود و ویژگی‌های دیگری از جمله نقشه World’s Edge به‌روزرسانی‌شده، حالت Weapon Mastery با پاداش‌های متنوع به ازای افزایش سطح هر سلاح و موارد دیگر را به بازی اضافه می‌کند. همان‌طور که طرفداران این بازی بتل رویال انتظار دارند، یک بتل پس جدید نیز به همراه پاداش‌ها و چالش‌های تازه متناسب با پس‌زمینه فصل هفدهم، در دسترس قرار می‌گیرد.

بتل پس فصل ۱۷ بازی اپکس لجندز شامل پوسته‌های لجندری جدیدی برای Wattson و Horizon است که هر دو لباس شباهت زیادی به Valkyrie دارند. سه شخصیت دیگر یعنی Ballistic ،Gibraltar و Lifeline نیز پوسته‌های اپیک دریافت می‌کنند. در همین حال یک پوسته لجندری برای Devotion در دسترس قرار می‌گیرد. باتوجه‌به اولین حضور بالستیک در بازی ایپکس لجندز، پوسته‌های واکنش‌پذیر جدید برای سلاح اصلی او یعنی C.A.R به بازی اضافه می‌شود.

علاوه‌بر این موارد انواع چارم اسلحه، شکلک، صفحه‌های بارگذاری و آیتم‌های تزئینی دیگر در بتل پس گنجانده شده‌اند. بازیکنانی که می‌خواهند به‌صورت رایگان از فصل هفدهم اپکس لجندز لذت ببرند، می‌توانند پاداش‌هایی از جمله پوسته جدید مد مگی، ۱۰ اسکین تفنگ، ۲۰۰ سکه اپکس، هفت پک اپکس را دریافت کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره محتوای بتل پس فصل ۱۷ بازی Apex Legends چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده