// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۲

وجود دو حالت گرافیکی در بازی The Lord of the Rings: Gollum در زمان عرضه

بازی The Lord of the Rings: Gollum قرار است در زمان عرضه دو حالت گرافیکی با نام‌های عملکرد و کیفیت داشته باشد.

به‌تازگی شرکت Daedalic Entertainment تایید کرد بازی The Lord of the Rings: Gollum با پشتیبانی از ری‌تریسینگ و DLSS 3 روی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین سیستم موردنیاز این بازی اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری هم بیان شده بود و اکنون سازندگان این اثر جزئیاتی از عملکرد گرافیکی بازی روی کنسول‌های نسل جدید اعلام کرده‌اند.

درمصاحبه با وبسایت GamingBolt، هارالد ریگلر، تهیه‌کننده این بازی تایید کرد هدف اجرایی بازی ارباب حلقه‌ها: گالوم روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس رزولوشن 2K با نرخ‌فریم ۶۰ پایدار است. همچنین این بازی در زمان عرضه شامل دو حالت گرافیکی کیفیت و عملکرد خواهد بود.

البته جزئیات این حالات معلوم نیست، اما افرادی‌که دنبال گزینه‌هایی برای اولویت قرار دادن رزولوشن و نرخ‌فریم هستند به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. این خبر خوبی برای طرفداران است و به‌تازگی برخی بازی‌ها از جمله Redfall از چنین تنظیماتی در زمان عرضه پشتیبانی نمی‌کردند که سبب ناامیدی بازیکنان شده بود. در همین مصاحبه آقای ریگلر تایید کرد تکمیل بازی نام‌برده با آرامش و بدون عجله نزدیک ۲۰ ساعت طول خواهد کشید.

بازی The Lord of the Rings: Gollum در روز ۴ خرداد (۲۵ می) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده