نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۴

احتمال ریبوت مجموعه بازی‌های Dead Rising

جز کوردن ادعا کرد که شرکت کپکام روی ریبوت مجموعه بازی‌های پرطرفدار Dead Rising کار می‌کند.

شرکت کپکام در یک دهه اخیر موفقیت‌های زیادی را با مجموعه بازی‌های Resident Evil ،Devil May Cry ،Street Fighter و Monster Hunter به‌دست آورده است. درحالی‌که این سری بازی‌ها همچنان به رشدشان ادامه می‌دهند، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا کپکام می‌خواهد یکی از مجموعه بازی‌های قدیمی خود را احیا کند.

همان‌طور که جز کوردن از رسانه Windows Central گزارش داد، طرفدارها باید منتظر بازگشت مجموعه بازی‌های پرطرفدار Dead Rising باشند. این خبرنگار اخیرا با انتشار یک توئیت تازه ادعا کرد که شرکت Capcom درحال‌حاضر روی ریبوت این مجموعه زامبی‌محور کار می‌کند. با اینکه جز کوردن سخنی از پلتفرم‌های مقصد بازی به میان نیاورده است، اما اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمالا با یک محصول مولتی‌پلتفرم سروکار خواهیم داشت.

البته این موارد هنوز رسما تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی کپکام منتظر بمانیم. دد رایزینگ یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های کپکام بود که خصوصا با نسخه‌های اول موفقیت‌های زیادی را کسب کرد؛ بنابراین احتمالا هنوز طرفدارهای زیادی منتظر تجربه نسخه جدیدی از آن هستند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده