نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۲

احتمال معرفی ریمیک Metal Gear Solid 3 در شوکیس آینده پلی استیشن

طبق گزارش‌های جدید، احتمال رونمایی از ریمیک Metal Gear Solid 3 در شوکیس آینده شرکت سونی وجود دارد.

چند سالی است که شایعه‌ها پیرامون بازسازی متال گیر سالید 3 در میان جدیدترین اخبار بازی به چشم می‌خورند. حال به نظر می‌رسد زمان معرفی آن بسیار نزدیک شده است. در اوایل امسال گزارش شده بود که دو نسخه از سری Castlevania شامل یک ریمیک و یک بازی جدید توسط کونامی در رویداد E3 ۲۰۲۳ معرفی خواهند شد. در ادامه این رویداد به‌طور رسمی لغو شد و حال به نظر می‌رسد ناشر ژاپنی به‌دنبال رونمایی از جدیدترین بازی‌های خود در شوکیس پلی استیشن باشد.

نیک بیکر، بنیان‌گذار XboxEra اخیرا در پادکست خود توضیح داد که احتمالا ریمیک متال گیر سالید 3 در شوکیس پلی استیشن که ظاهرا برای پایان همین ماه برنامه‌ریزی شده، معرفی شود. بیکر در ادامه گفت که احتمالا این بازسازی در انحصار کنسول پلی استیشن 5 است.

در ادامه جز کوردن، دیگر خبرنگار صنعت بازی از رسانه ویندوز سنترال، این موضوع را تأیید کرد و در توییتر توضیح داد که درباره انحصاری بودن ریمیک متال گیر سالید 3 برای پلی استیشن 5، مطالبی را شنیده است. کوردن در ادامه گفت که شرکت سونی قرادادهای انحصاری فرانچایزهای متال گیر سالید، سایلنت هیل و کسلوانیا را با شرکت کونامی بسته است. تاکنون به‌طور رسمی اعلام شده است که بازسازی Silent Hill 2 به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. بااین‌حال هنوز اطلاعات رسمی پیرامون انحصاری بودن دو مجموعه دیگر کونامی تایید نشده‌اند.

اگر گزارش‌های مربوط‌به برگزاری شوکیس پلی استیشن در پایان این ماه واقعی باشند، احتمالا جزئیات بسیار بیشتری از بازی‌های آینده شرکت کونامی را دریافت خواهیم کرد. در اوایل امسال یک گزارش ادعا داشت که ریمیک متال گیر سالید 3 برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده