نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷

احتمال عرضه یک بازی جدید و معرفی نشده‌ برای پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۳

صفحه لینکدین یکی از کارکنان شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، به برنامه‌ریزی برای عرضه یک بازی فرست پارتی معرفی نشده برای سال جاری میلادی اشاره دارد.

سال ۲۰۲۳ تاکنون سال شلوغی برای گیمرها بوده و با نگاه به بازی‌هایی که قرار است در آینده منتشر شوند نیز می‌توان گفت که این روند همچنان ادامه دارد. بااین‌حال وقتی بازی‌های اختصاصی سونی برای پلی استیشن را در نظر می‌گیریم، تقویم سالانه‌ی سونی به نسبت سبک‌تر بوده و تنها بازی فرست پارتی PS5 که رسماً برای سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده، Marvel’s Spider-Man 2 است. بااین‌حال احتمال دارد موارد دیگری هم وجود داشته باشند که تاکنون از آن‌ها بی‌اطلاع بودیم.

این شایعه براساس اطلاعات به‌دست آمده از پیج لینکدین دیلان اس، طراح ارشد VFX در شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی مطرح شده که روی «جلوه‌های تصویری ویژه و واقع‌گرایانه برای فیلم‌ها، بازی‌ها و آثار تلویزیونی» این شرکت کار می‌کند. او قبلاً سابقه کار روی ساخت بازی God of War Ragnarok را در کارنامه خود داشته و نکته‌ی جالب توجه اینجا است که پروفایل او به یک پروژه ناشناخته‌ی مربوط‌به سال ۲۰۲۳ اشاره دارد که هنوز معرفی نشده است.

اشاره به یک پروژه معرفی نشده PS5 در پروفایل لینکدین کارمند سونی

اینکه این پروژه چه بازی می‌تواند باشد، هنوز مشخص نیست و تنها حدس و گمان اکنون در مورد آن وجود دارد؛ اما یکی از احتمالاتی که ممکن است مطرح شود، بازی چندنفره و مستقل The Last of Us از ناتی داگ است که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است و تاریخ عرضه مشخصی هم ندارد.

از طرفی شایعات اخیر حاکی از آن است که یک رویداد PlayStation Showcase برای اواخر این ماه برنامه‌ریزی شده است. بنابراین احتمال این وجود دارد که به‌زودی چیزهای بیشتری از برنامه‌های سونی برای ادامه سال ۲۰۲۳ بشنویم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده