// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

اشاره احتمالی مدیرعامل شرکت برادران وارنر به یک بازی سوپرمن جدید

ممکن است مدیرعامل شرکت برادران وارنر به ساخت یک بازی سوپرمن جدید توسط این شرکت اشاره کرده باشد.

به‌تازگی دیوید زسلاو، مدیرعامل شرکت وارنر برادرز دیسکاوری درجریان گزارش مالی سه‌ماهه اول ۲۰۲۳ حاضر شد و درمورد موفقیت شرکت تاکنون و آینده آن‌ها صحبت کرد. در جریان این مصاحبه، او برای مدتی طولانی درباره اینکه WBD مالکیت و توسعه IP خود را در دست دارد سخن گفت که سبب می‌شود این شرکت قابلیت خلاقیت‌ورزی کاملی داشته باشد؛ چه برای هری پاتر، چه جهان دی سی و چه Game of Thrones.

او همچنین به جهان سوپرمن هم اشاره کرد که قرار است در چند سال آینده یک فیلم جدید آن اکران شود. او توضیح داد که شاید سپس مردم بتوانند در جهان سوپرمن وقت بگذارند. در ادامه او از روند پیشرفت ادامه‌دار گیمینگ صحبت کرد و افزود که در سال‌های پیش‌رو این فضا تا چه میزان درآمدزا خواهد بود.

زسلاو با افتخار از موفقیت بازی Hogwarts Legacy یاد کرد و توضیح داد چگونه کاربران خود را در این جهان غوطه‌ور می‌کنند. سپس به‌سرعت محوریت سخنان او به‌سمت سوپرمن رفت و ادعا کرد ممکن است روزی بازیکنان بتوانند در جهان و فضای سوپرمن وقت بگذارنند. درون شرکت برادران وارنر میلی برای تمرکز بیشتر روی گیمینگ وجود دارد؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن فروش معرکه بازی هاگوارتز لگسی.

شخصیت بازی Hogwarts Legacy در برابر قلعه هاگوارتز

زسلاو هم واضحا این اشتیاق را بیان کرد: «با پیشرفت تکنولوژی و با درنظرگرفتن زمانی‌که مردم برای گیمینگ می‌گذارند، ما نمی‌خواهیم در جهان موشن پیکچر (صنعت فیلم) و داستان‌سرایی طولانی (صنعت کتاب) بمانیم و این فضا [گیمینگ] را به افراد دیگر بسپاریم. این جهان‌ها در سال‌های پیش‌رو بسیار درآمدزا خواهند بود».

قبلا اعلام شد که جیمز گان در حال کارگردانی یک فیلم از سوپرمن برای سال ۲۰۲۵ است. گان می‌خواهد در جهان سینمایی جدید دی سی، بازی‌های ویدیویی را هم قرار دهد. شاید نتوان برای شروع این کار اثری بهتر از یک بازی سوپرمن باکیفیت و عالی را متصور شد. مدت زیادی است که شاهد ویدئوگیم جدیدی از این شخصیت نبوده‌ایم و اکنون بازی‌های ابرقهرمانی AAA فوق‌العاده‌ی زیادی وجود ندارد. پس فضا برای ساخت و انتشار یک بازی سوپرمن جدید مناسب است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده