نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۶

فروش بازی Hogwarts Legacy به بیش از ۱۵ میلیون نسخه رسید

به‌تازگی ناشر بازی Hogwarts Legacy آمار جدیدی را از میزان فروش این اثر به اشتراک گذاشته است

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت وارنر برادرز دیسکاوری ساعاتی قبل نتایج درآمد سه‌ماهه‌ی اول سال (سه ماه منتهی به ۳۱ مارس) را در اختیار کاربران گذاشت. این شرکت اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy که توسط استودیو بازی‌سازی Avalanche مراحل توسعه و طراحی خود را طی کرد، از زمان عرضه رسمی تا به امروز بیش از ۱۵ میلیون نسخه به فروش رسیده است. هاگوارتز لگسی درآمدی بیش از یک میلیارد دلار را نصیب وارنر برادرز دیسکاوری کرد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، بازی موردنظر پس از انتشار روی کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و PC تنها پس از دو هفته توانست به فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه برسد و ۸۵۰ میلیون دلار درآمد کسب کند.

نمایی از قلعه هاگوارتز در تاریکی بازی Hogwarts Legacy

ارقام مطرح‌شده در پاراگراف قبل توسط دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اعلام شدند. جالب است بدانید نسخه نسل هشتمی اثر موردنظر روز گذشته برای کنسول‌های پلی استشین ۴ و ایکس باکس وان منتشر شد و وقوع این امر می‌تواند فروش کلی آخرین ساخته استودیو Avalanche را بالاتر ببرد. از طرفی دیگر نیز، سازندگان بازی Hogwarts Legacy قصد دارند این اثر را در تاریخ ۲۵ ژوئیه سال جاری میلادی (۳ مرداد) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کنند.

همچنین در طی روز‌های گذشته، استودیو سازنده یک پچ بزرگ بازی هاگوارتز لگسی را در اختیار کاربران گذاشت. این پچ درکنار رفع بیش از ۵۰۰ عدد باگ، حالت Arachnophobia را به اثر موردنظر اضافه کرده است؛ برای بازیکن‌هایی که ترس شدیدی از عنکبوت‌ها دارند. درنهایت باید گفت براساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد استودیو آوالانچ سافتور مراحل توسعه بازی AAA بعدی خود را آغاز کرده است.

نظر شما چیست؟ آیا بازی هاگوارتز لگسی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده