// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۲

کاهش قابل توجه بازیکنان Redfall روی پی سی

عملکرد بازی Redfall به‌شدت ناامیدکننده بوده است و این نکته در کاهش شدید تعداد بازیکنان آن هم به چشم می‌خورد.

هفته پیش بود که بازی Redfall منتشر شد، اما با استقبال منتقدان رو‌به‌رو نشد و نظرات منفی زیادی را از این افراد دریافت کرد. درحال حاضر میانگین نمرات منتقدها به بازی در متاکریتیک، برای نسخه‌ی ایکس باکس ۵۹ و برای نسخه‌ی کامپیوتر ۵۶ است. نه‌تنها پاسخ منتقدان به بازی ضعیف بوده، بلکه نظر بازیکنان ردفال مخصوصا روی رایانه‌های شخصی هم راجع به آن به‌شدت منفی است.

با نگاهی به آخرین آمار وبسایت SteamDB، تعداد بازیکنان ردفال در پی‌سی از زمان عرضه تاکنون بیش‌از ۷۰ درصد کاهش یافته است. با اینکه این ویدئوگیم روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و سرویس گیم پس هم قرار دارد، اما دیدن چنین کاهش عظیمی قطعا موردانتظار بتسدا، استودیو آرکین آستین یا خود ایکس باکس نبوده است.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در پادکست Kinda Funny اعلام کرد که از عرضه Redfall راضی نیست: «برای من چیزی سخت‌تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس وجود ندارد. دیدن از دست رفتن اعتماد به نفس این جامعه و ناامیدی آن‌ها باعث ناامیدی و ناراحتی من از خودم می‌شود».

او افزود: «جواب منتقدان آن چیزی نبود که می‌خواستیم. من به‌گونه‌ای خودم را جمع‌وجور کردم. چه می‌توانیم یاد بگیریم و چه چیزی می‌تواند بهتر شود؟ موردی که من با آن مقابله خواهم کرد این است که چه اشتباهی رخ داده؛ واضحا مسائل کیفی و اجرایی وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را انجام دهیم. اما کاری که من انجام نخواهم داد، فشار علیه اشتیاق خلاقانه‌ی تیم‌های‌مان است».


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده