// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۶

ادغام سه ناشر از جمله دیپ سیلور با شرکت PLAION

قرار است سه شرکت Prime Matter، دیپ سیلور و Ravenscourt در یک شرکت ناشر تحت نام PLAION ادغام شوند.

شرکت PLAION که به گروه امبریسر تعلق دارد، تا سال میلادی قبلی با نام Koch Media شناخته می‌شد. PLAION اکنون در حال بازسازی تجارت خود به‌عنوان یک ناشر است. در نتیجه‌ی این این بازسازی، قرار است چند ناشر بازی‌های ویدیویی تحت برند PLAION قرار بگیرند. درواقع سه برند Prime Matter، دیپ سیلور و Ravenscourt در دل PLAION ادغام خواهند شد و این شرکت مادر تمامی آثار همه‌ی آن‌ها را منتشر خواهد کرد.

البته این اقدام بلافاصله رخ نخواهد داد. تایید شده است که پروسه‌ی ادغام کامل تا ۱۲ ماه طول خواهد کشید و حتی ممکن است نام این سه ناشر، در چند سال آینده نیز روی برخی از بازی‌ها قرار بگیرند. به‌گفته یکی از نمایندگان شرکت PLAION، تنها پنج یا شش شغل تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

از بین این سه شرکت، دیپ سیلور شناخته‌شده‌ترین و قدیمی‌ترین آن‌ها است که چند بازی و مجموعه‌ی بزرگ زیر پرچم آن منتشر شده است. از بین این ویدیوگیم‌ها می‌توان به سری مترو، مجموعه Saints Row، دد آیلند و Chivalry اشاره کرد.

برند Prime Matter در سال ۲۰۲۱ متولد شد و آثاری مثل Dolmen، بازی The Last Oricru، بازی Scars Above و The Chant را منتشر کرد. قرار است ریمیک سیستم شاک و Payday 3 هم توسط این شرکت به عرضه برسند. شرکت Ravenscourt با بازی‌های تازه‌ای مثل Road 96 و مجموعه Let's Sing شناخته می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده