نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۵

عبور تعداد بازیکنان Ghostwire: Tokyo از چهار میلیون نفر

تانگو گیم‌ورکز اعلام کرد آمار بازیکنان Ghostwire: Tokyo از چهار میلیون نفر عبور کرده است.

شاید بازی Hi-Fi Rush تانگو گیم‌ورکز موفق شده باشد در سال جاری بیشتر توجه طرفداران این استودیو را به خود جلب کند، اما به نظر می‌رسد اثر دیگر این توسعه‌دهنده یعنی بازی Ghostwire: Tokyo نیز عملکرد خوبی داشته است. طبق بیانیه رسمی منتشر شده در حساب توییتر Ghostwire: Tokyo، مشخص شد که این بازی اکشن و ماجراجویی فراطبیعی از زمان انتشار تاکنون به بیش از چهار میلیون بازیکن دست یافته است.

البته تانگو گیم‌ورکز آمار فروش این اثر را اعلام نکرد. باید توجه داشت که مشترکان سرویس‌های پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم به همراه ایکس باکس گیم پس به Ghostwire: Tokyo دسترسی دارند؛ بنابراین، احتمالا بخش بزرگی از آمار بازیکنان مربوط‌به مشترکان سرویس‌های دو شرکت سونی و مایکروسافت است که بدون خرید جداگانه‌ی بازی شروع به تجربه آن کرده‌اند. بازی Ghostwire: Tokyo در مارس ۲۰۲۲ به‌عنوان انحصاری کنسولی روی پلی استیشن 5 و کامپیوترها عرضه شد و از مدتی قبل بازیکنان ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس با پایان یافتن مدت انحصاری کنسولی این بازی، فرصت تجربه آن را به‌دست آورده‌اند.

اخیرا بازی Ghostwire: Tokyo یک به‌روزرسانی بزرگ به نام The Spider’s Threadدریافت کرد. این به‌روزرسانی شامل محتوای بسیاری از جمله یک حالت روگ‌لایت ۳۰ مرحله‌ای به همراه باس‌فایت، منطقه جدید Middle School برای کاوش و پیدا کردن مأموریت‌های جانبی، توانایی‌های مبارزه‌ای تازه و بخش‌های داستانی اضافی است. همچنین گزینه‌ای برای کاهش جلوه‌های ترسناک بازی اضافه شده است که در آن Shiibuya Hachi به‌عنوان جایگزین عمل می‌کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Ghostwire: Tokyo را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده