نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷

سازنده هاگوارتز لگسی روی یک بازی AAA معرفی‌نشده کار می‌کند

باتوجه‌به گزارش تازه، گویا استودیو آوالانچ سافتور توسعه‌ی بازی AAA و معرفی‌نشده خود را شروع کرده است.

اگر بگوییم بازی Hogwarts Legacy موفق شده است یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ تا به امروز لقب بگیرد، جای تعجبی ندارد. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی که توسط استودیو آوالانچ سافتور توسعه یافت، توانست در عرض دو هفته از زمان انتشار خود به رکورد فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان برسد. در ادامه‌ی این موفقیت و استقبال گسترده بازیکنان، شرکت برادران وارنر تایید کرد که میزان فروش Hogwarts Legacy بسیار فراتر از پیش‌بینی‌های داخلی بوده است. حال به نظر می‌رسد آوالانچ سافتور توسعه بازی AAA بعدی خود را شروع کرده است و بازیکنان مشتاقانه به‌دنبال دریافت جزئیات بیشتری از آن هستند.

اخیرا رسانه گیم رنت گزارش داد که استودیو آوالانچ سافتور یک آگهی شغلی جدید در وب‌سایت Warner Bros. Discover منتشر کرده است تا یک مهندس نرم‌افزار را به خدمت بگیرد. در توضیح این آگهی شغلی تایید شده است که سازنده Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی توسعه یک پروژه AAA معرفی‌نشده کار می‌کند. با اینکه آوالانچ سافتور پس از گذشت مدت کوتاهی اقدام به ویرایش متن این آگهی کرد، اما تصاویر گرفته‌شده از آن در رسانه‌های اجتماعی پخش شدند.

معجون سازی در بازی هاگوارتز لگسی استودیو آوالانچ سافتور

بازی Hogwarts Legacy حدود سه ماه قبل عرضه شده است و شروع ساخت دنباله‌ی آن کمی دور از انتظار خواهد بود. از طرفی باتوجه‌به موفقیت گسترده و فروش فوق‌العاده این محصول، احتمال ترغیب شرکت برادران وانر برای ساخت هرچه زودتر دنباله منطقی به نظر می‌رسد. بااین‌حال طرفداران هاگوارتز لگسی امیدوار هستند که آوالانچ سافتور برای پشتیبانی از این بازی با عرضه بسته‌های الحاقی در آینده برنامه داشته باشد. در حال حاضر این توسعه‌دهنده و شرکت برادران وانر هیچ اعلامیه رسمی پیرامون عرضه دی‌ال‌سی برای هاگوارتز لگسی منتشر نکرده‌اند.

بازی هاگوارتز لگسی هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. نسخه نسل هشتمی این اثر از امروز در دسترس بازیکنان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و بازیکنان نینتندو سوییچ باید تا روز ۳ مرداد (۲۵ ژوئیه) امسال منتظر بمانند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده