نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳

کوین دورانت، ستاره بسکتبال به کالاف دیوتی می‌آید

شرکت اکتیویژن جزئیات به‌روزرسانی میان‌فصلی سیزن سوم بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و Warzone 2 را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشرشده توسط اکتیویژن، به‌روزرسانی Reloaded فصل سوم دو بازی Call of Duty Modern Warfare 2 و 2 Warzone در تاریخ ۲۰ اردیبهشت (۱۰ مه) امسال عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل یک نقشه چندنفره جدید، اپیزود سوم Raid، یک تجربه تازه بخش DMZ، دو سلاح کمری تمام خودکار و حالت Ranked Play مخصوص بازی بتل‌رویال وارزون 2 خواهد بود.

نقشه جدید به نام Alboran Hatchery، یک نقشه چندنفره برای بازی‌های تیمی ۶ در مقابل ۶ خواهد بود که اندازه‌ای متوسط دارد و در آن تاسیسات توربین‌های مزرعه بادی به چشم می‌خورند. اپیزود سوم Raid مأموریت جدید پرایس، فرح و الکس را دنبال می‌کند که در تونل‌های قطار قدیمی و پایگاه هسته‌ای شوروی سابق که آب‌های اطراف آن جریان الکتریکی دارند، باید به‌دنبال هدیر و یک کلاهک هسته‌ای سرقت شده بگردند.

حالت‌های چندنفره جدید این به‌روزرسانی شامل Giant Infection خواهد بود؛ که روی نقشه‌های نبرد بزرگتری قابل تجربه است؛ همین‌طور Faceoff سه در مقابل سه که به بازیکنان اجازه می‌دهد از لوداوت‌های شخصی خود در حالت‌های Team Deathmatch و Kill Confirmed در نقشه‌های Gunfight استفاده کنند.

کوین دورانت در به‌روزرسانی میان‌فصلی سیزن سوم Call of Duty Modern Warfare 2

بازیکنان وارزون 2 می‌توانند با دریافت این به‌روزرسانی میان‌فصلی، بسته‌های Perk از پیش تعیین شده را در جعبه‌های Supply و در ایستگاه‌های خرید پیدا کنند. اکتیویژن درباره این بسته‌های آماده توضیح داد: «این بسته‌ها مزایایی حیاتی را برای اپراتورهای وارزون ارائه می‌کنند که هنوز لوداوت دراپ خود را دریافت نکرده‌اند». همچنین ایستگاه خرید قابل توسعه (Deployable Buy Station) و کیت ورودی گولاگ از محتوای جدید این به‌روزرسانی هستند که مورد دوم به بازیکنان فرصتی دوباره برای بازگشت به بازی‌ها پس از کشته شدن می‌دهد.

بازیکنان طرفدار DMZ این شانس را خواهند داشت که با پیدا کردن یکی از چند ورودی به یک مرکز زیرزمینی جدید به نام مجتمع Koschei، پاداش ارزشمندی کسب کنند. در این به‌روزرسانی حالت Ranked Play وارزون 2 به‌صورت تست بتا فعال خواهد شد و دارای تنظیمات رقابتی، سیستم رتبه‌بندی پیشرفته و جوایز فصلی است.

به‌روزرسانی Reloaded فصل سوم شامل دو تفنگ دستی تمام اتوماتیک جدید به نام‌های FTAC Siege و GS Magna و ستاره‌های پرتابی (Throwing Star) کشنده خواهد بود که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها به‌عنوان سلاح ثانویه بهره ببرند. درنهایت اکتیویژن اعلام کرد در این به‌روزرسانی کوین دورانت، ستاره بکستبال، به‌عنوان اپراتور رسمی به بازی ملحق خواهد شد و ازطریق یک باندل ویژه و با زمان محدود در فروشگاه بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده