نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۴

نمایش محتوای به‌روزرسانی جنگ ستارگان Fortnite در تریلری تازه

اپیک گیمز جزئیات و تریلری از به‌روزرسانی Star Wars بازی Fortnite را با هواداران به اشتراک گذاشت.

رویداد کراس‌اور سری جنگ ستارگان با Fortnite امسال، به‌طور رسمی از امروز شروع شد و انواع محتوای تازه از جمله اسکین‌های جدید با محوریت استاروارز در دسترس بازیکنان قرار گرفت. بااین‌حال پست بلاگ مربوط‌به به‌روزرسانی استاروارز بازی Fortnite نشان می‌دهد که از امروز تا ۲ خرداد (۲۳ مه)، سرگرمی‌های بیشتری در انتظار بازیکنان خواهد بود.

رویدادهای گذشته Star Wars که برای بازیکنان Fortnite برگزار شدند، آیتم‌های مختلفی را از جمله لباس نسخه محدود Kylo Ren که اوایل سال جاری به فروشگاه اقلام اضافه شد، در دسترس قرار دادند. بااین‌حال رویداد جدید این بازی که با نام Find the Force شناخته می‌شود، از محتوای بسیار گسترده‌تر و ویژه‌ای برخوردار است. به مناسبت شروع این رویداد، پوسته‌های Anakin Skywalker ،Padmé Amidala ،501st Trooper و 212th Battalion Trooper همگی در حال حاضر ازطریق فروشگاه فورتنایت قابل خرید هستند. این پوسته‌ها ظاهر بازیکنان را شبیه شخصیت‌های معروف سری جنگ ستارگان می‌کنند. بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های رویداد Find the Force را دنبال کنند تا به پاداش‌های بیشتری دست یابند که از جمله آن‌ها می‌توان به لباس Clone Trooper یا جایزه آلتیمیت در مسیر رایگان مأموریت‌ها اشاره داشت.

شرکت اپیک گیمز در وبلاگ بازی Fornite نوشت: «مأموریت‌های رویداد Find the Force به سه مجموعه اصلی تقسیم می‌شوند که هر دسته ویژگی‌های خاص خود را دارد. اگر ۱۲ مأموریت را در یک مجموعه کامل کنید، یک Sith Holocron پاداش می‌گیرید. همچنین باید برای باز کردن قفل Sith Infiltrator Glider، سه Sith Holocron کسب کنید».

لباس کراس اور استاروارز و فورتنایت

بازیکنان فورتنایت در این رویداد می‌توانند بار دیگر شمشیرهای لیزری نمادین استاروارز را به‌دست بگیرند و با آن‌ها بدون محدودیت به مبارزه بپردازند؛ تا زمانی‌که رقابت پایان یابد، کشته شوند یا شمشیر را بیندازند. همچنین به بازیکنان امکان دسترسی به نیروهای Force داده شده است تا بتوانند از آن‌ها برای دویدن سریع‌تر، پرش دوگانه، هل دادن، کشیدن یا پرتاب دشمنان استفاده کنند. اگر این کافی نیست، تفنگ DC-15 Blaster با دقت بسیار بالا را می‌توانید در صندوق‌های Republic پیدا کنید.

علاوه‌بر این، یک مینی بتل‌پس جدید به بازی فورتنایت اضافه شده است و بازیکنان می‌توانند با پرداخت هزار واحد ارز درون بازی، ارتقای Premium Reward Track را خریداری کنند تا ۱۱ خانه جدید در ادامه مسیر رایگان این بتل‌پس باز شود و درنهایت لباس Darth Maul را به‌عنوان پاداش نهایی به‌دست آورند. درواقع بازیکنان مجبور هستند برای به‌دست آوردن این لباس هزینه کنند.

اپیک گیمز در ادامه توضیح خود درباره ارتقای پولی بتل پس نوشت: «این ارتقا شامل لباس‌های Wolf Pack Trooper و Ahsoka’s Clone Trooper خواهد بود. همچنین با خرید آن، به‌طور خودکار لباس Coruscant Guard را به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنید».

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره اخبار جدیدترین رویداد استاروارز بازی Fortnite چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده