نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۳

اشاره احتمالی مایکروسافت به انتشار Forza Motorsport در تابستان ۲۰۲۳

بازی Forza Motorsport در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شاید این ویدیوگیم در فصل تابستان منتشر شود.

شرکت مایکروسافت هنگام نمایش بازی Forza Motorsport در رویداد Xbox Games Showcase اعلام کرد که این شببه‌ساز ریسینگ در بهار ۲۰۲۳ عرضه می‌شود؛ هرچند با گذر زمان مشخص شد که تحقق این امر بعید به‌نظر می‌رسد. شرکت مایکروسافت و استودیو Turn 10 در زمان نمایش بازی در شوکیس Developer_Direct سال جاری، تاریخ دقیق عرضه فورزا موتوراسپورت را اعلام نکردند و تنها به انتشار آن در سال ۲۰۲۳ اشاره داشتند.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت مایکروسافت احتمالا بازه زمانی انتشار Forza Motorsport را مشخص کرد. حساب توئیتر Microsoft Game Dev ظاهرا به عرضه این بازی ریسینگ در تابستان اشاره کرده است. الن هارتمن، رئیس استودیو ترن ۱۰ اخیرا یک توئیت نه‌چندان جنجالی مرتبط با فورزا منتشر کرد و جالب اینکه حساب توئیتر Microsoft Game Dev با توئیت «دیگه کی برای تابستان آماده است؟» به آن پاسخ داد.

البته در صورت انتشار فورزا موتوراسپورت در تابستان ۲۰۲۳ باید دید که مایکروسافت چه تاریخی را در تقویم به این بازی اختصاص می‌دهد؛ خصوصا باتوجه‌به اینکه بازی Starfield برای عرضه در ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است. به‌هرشکل استودیو Turn 10 اخیرا تأیید کرد که روند تولید Forza Motorsport به مرحله بهینه‌سازی رسیده است؛ بنابراین ظاهرا به انتهای چرخه تولید نزدیک می‌شود و باید انتظار تجربه آن در آینده نه‌چندان دور را داشت.

رویداد Xbox Games Showcase تا یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد شرکت مایکروسافت در این رویداد جزئیات بیشتری از بازی Forza Motorsport را در اختیار طرفدارها قرار خواهد داد. بازی فورزا موتوراسپورت در زمان عرضه به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده