// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷

احتمال عرضه Assassin’s Creed Mirage در تابستان امسال

طبق تصاویر فاش شده، احتمال دارد بازی Assassin’s Creed Mirage در تابستان امسال عرضه شود.

پس از معرفی بازی Assassin’s Creed Mirage در سال گذشته، شرکت یوبیسافت اعلام کرده بود این اثر در تاریخ نامشخصی در ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. برخی شایعات حاکی‌از آن بود که بازی در بهار امسال انتشار خواهد یافت؛ هرچند باتوجه‌به نبود هرگونه به‌روزرسانی مهم از بازی از آن زمان، چنین اتفاقی بعید به‌نظر می‌رسید. اما ممکن است بازی در ماه اوت (مرداد-شهریور) عرضه شود.

یک کاربر ردیت که ادعا کرده کارمند فروشگاه GameStop است یک تصویر از جدول بازاریابی این خرده‌فروش برای بازی‌های در دست‌ انتشار منتشر کرده که در آن نام بازی Assassin’s Creed Mirage درکنار ماه اوت به‌چشم می‌خورد. او تصویر دوم و باکیفیت‌تری هم منتشر کرد تا ادعای خود را ثابت کند و همچنین اعلام کرد این ماه اوت تاریخ موقتی نیست. تاریخ موقتی تاریخی کلی برای یک بازی است که تا آن زمان عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق و نهایی نیست. این تاریخ برای بازی نام‌برده در سیستم فروشگاه ۳۱ دسامبر است.

تصویر افشاشده که به تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه اوت اشاره دارد

این اولین‌باری نیست که شایعات عرضه اسسینز کرید جدید در ماه اوت به‌گوش می‌رسد و در دسامبر گذشته هم ادعای مشابهی مطرح شده بود. اما بعد از آن ادعایی دیگر می‌گفت بازی به‌صورت داخلی با تأخیر مواجه شده و قرار نیست در بازه بین سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۳ و سه‌ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ انتشار یابد. به‌هرشکل، قرار است یک شوکیس یوبیسافت فوروارد در ماه ژوئن برگزار شود و احتمالا در این مراسم درباره تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage نیز اعلام شود.

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده