// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۵

نسخه مستقل بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در راه پلی استیشن 5

درکنار رونمایی از کمیک پیش‌درآمد Spider-Man 2، اعلام شد نسخه ریمستر اسپایدرمن برای پلی استیشن 5 بالاخره به‌صورت جداگانه عرضه خواهد شد.

از زمان عرضه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered، این ریمستر تنها به‌عنوان بخشی از نسخه آلتیمیت Spider-Man: Miles Morales قابل خریداری بود. اما بالاخره در این ماه میلادی شاهد عرضه جداگانه این ریمستر ازطریق فروشگاه پلی استیشن با قیمت ۴۹.۹۹ دلار خواهیم بود. افرادی که نسخه فیزیکی یا دیجیتالی اسپایدرمن برای پلی استیشن 4 را دارند می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار به ریمستر پلی استیشن 5 این اثر دسترسی پیدا کنند.

کاربران پلی استیشن پلاس که هر نسخه از Spider-Man را ازطریق سرویس اشتراکی سونی دریافت کردند به این پیشنهاد ارتقا دسترسی نخواهد داشت. افرادی هم که نسخه معمولی مایلز مورالس را دارند می‌توانند با پرداخت مبلغی نسخه آلتیمیت را که دارای ریمستر است، خریداری کنند.

لازم‌به‌ذکر است در یک پست در وبلاگ پلی استیشن، جون پاکت، کارگردان روایی استودیو اینسامنیاک از کمیک پیش‌درآمد Spider-Man 2 هم رونمایی کرد که قبل از عرضه بازی در پاییز، در روز ۱۶ اردیبهشت (۶ می) به‌صورت رایگان در ایالات متحده منتشر خواهد شد. این کمیک داستان پیتر پارکر، مایلز مورالس و ام‌جی واتسون پس از وقایع مرد عنکبوتی و اسپایدرمن: مایلز مورالس را روایت خواهد کرد.

کمیک پیش‌درآمد Spider-Man 2

پاکت درباره داستان بازی گفت: «در این داستان، زندگی این سه شخصیت با هم برخورد دارد زیرا پیتر، مایلز و واتسون سعی می‌کنند تعادلی بین مسئولیت خود در قبال شهر و یکدیگر برقرار کنند. آن‌ها مدام به یکی از پیش‌زمینه‌های اصلی کمیک برمی‌گردند: آیا جادو واقعی است؟ چون در این جلد پر از اکشن، یک فوق شرور محبوب برای اولین‌بار در جهان ما حاضر می‌شود و ظاهرا قابلیت‌های فراطبیعی دارد که با تارها و مشت‌ها مقابله می‌کند. او کسی نیست جز The Hood».

این کمیک همزمان با روز کتاب کمیک رایگان عرضه می‌شود. این روز یک برنامه تبلیغی سالانه توسط صنعت کمیک است که در آن برخی فروشگاه‌های خاص کمیک رایگان اهدا می‌کنند. خوانندگان آمریکایی می‌توانند با مراجعه‌به یکی از این فروشگاه‌ها یک نسخه دریافت کنند یا ازطریق وبسایت مارول و نرم‌افزار Marvel Unlimited آن را دانلود کنند. در تاریخ دیگری این کمیک به‌صورت دیجیتالی ازطریق Marvel Unlimited برای دیگر مناطق جهان هم عرضه خواهد شد.

تونی تاد، صداپیشه ونوم در اسپایدرمن ۲ به‌تازگی ادعا کرده بود سونی قصد دارد این بازی را در ماه سپتامبر عرضه کند. این همان تاریخ انتشاری است که پیش‌تر گزارش‌ها خبر از عرضه بازی در آن داده بودند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده