نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹

پخش تیزر اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart

استودیو ماندفیش تیزر اولین بسته الحاقی بازی Atomic Heart را پخش کرد که قرار است در تابستان امسال منتشر شود.

توسعه‌دهندگان بازی تیراندازی اول‌شخص Atomic Heart، علاوه‌بر ارائه پشتیبانی پس از انتشار ازطریق عرضه به‌روزرسانی‌های رایگان، در حال توسعه بسته‌های الحاقی پولی این اثر هستند. تاکنون تایید شده است که چهار بسته الحاقی برای بازی Atomic Heart عرضه می‌شوند و حال استودیو ماندفیش با پخش یک تیزر جدید، از مکان اولین بسته گسترشی رونمایی کرده است.

باتوجه‌به اینکه Facility 3826 شامل مکان‌های اسرارآمیز و کشف‌نشده بسیاری می‌شود، به نظر می‌رسد این منطقه تبدیل به مکان جدید اولین بسته الحاقی Atomic Heart شده است که در آن یک بیوم جدید متمرکز بر طبیعت با سازه‌های گلخانه‌ای قابل مشاهده هستند. این سازه‌های برج‌مانند ازطریق راهروهایی به بخش‌های بالاتر امتداد می‌یابند و یک مخزن آب بزرگ در پایین تمام این سازه‌ها واقع شده است و آن‌ها را به هم مرتبط می‌سازد.

استودیو ماندفیش به جز این تیزر، هیچ جزئیات بیشتری را ارائه نکرد اما قبلا گفته بود که تمام بسته‌های الحاقی Atomic Heart شامل مناطق جدید با بیوم منحصر‌به‌فرد هستند و محتوای تازه از جمله مأموریت‌ها، پازل‌ها، دشمنان و همچنین شخصیت‌ها و داستان‌ها را به بازی اضافه می‌کنند. علاوه‌بر این، مجتمع‌ها و آزمایشگاه‌های جدید با چالش‌های مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند تا با کامل کردن هر کدام پاداش ویژه‌ای بگیرند.

دانلود از آپارات

اولین بسته الحاقی Atomic Heart در تابستان امسال عرضه می‌شود و بازیکنانی که نسخه گلد با قیمت ۹۰ دلار و نسخه پریمیوم با قیمت ۱۰۰ دلار را خریداری کرده‌اند، به آن دسترسی خواهند داشت.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Atomic Heart چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده