نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۶

تمجید کارگردان بازی Tekken 8 از حافظه SSD کنسول پلی استیشن ۵

کارگردان بازی Tekken 8 صحبت‌های قابل توجهی را در مورد کنسول PS5 به زبان آورده است.

به‌طورقطع عده‌ی زیادی از طرفداران سبک مبارزه‌ای در انتظار تجربه بازی Tekken 8 هستند. اثری که تا به امروز نمایش‌های با کیفیتی از آن منتشر شده است. سازندگان بازی تیکن ۸ در نظر دارند تا بازی موردنظر را تنها برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه کنند.

Tekken 8 اولین نسخه از این مجموعه بازی قدیمی است که به‌دنبال ارائه یک تجربه نسل نهمی کامل به کاربران و طرفداران بوده و بدون شک قدرت سخت‌افزاری جدیدترین کنسول‌های بازار، کمک شایانی به این امر خواهد کرد. ویدیو‌های پخش‌شده از جدیدترین نسخه سری بازی‌های Tekken بهبود بصری این بازی را به خوبی نشان می‌دهند. بااین حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی‌های Tekken نظر جالب‌توجه‌ای حول این موضوع ارائه داده است.

دویل جین در کنار لوگوی Tekken 8

این شخص به‌تازگی در صحبت‌های تازه خود با جدیدترین شماره مجله Play به حافظه پرسرعت SSD کنسول پلی استیشن ۵ اشاره کرده و به تمجید از آن پرداخت. باتوجه‌به سرعت بالای فضای داخلی کنسول موردنظر نسبت به هارد‌های استاندارد، کاربران خیلی سریع‌تر قادر خواهند بود تا وارد مسابقات شوند. از طرفی دیگر نیز این امر در مورد ورود بازیکنان به مسابقات مجدد (rematches) نیز صادق است. کاتسوهیرو هارادا گفت: «این احتمالاً بزرگ‌ترین چیزی است که تجربه بازیکن را در بازی تکامل می‌دهد.»

درنهایت باید گفت، در گذشته کارگردان آثار مورد نظر تایید کرده بود که نسخه جدید از قابلیت کراس پلی و نت کد برگشتی (Rollback Netcode) پشتیبانی خواهد کرد. بازی Tekken 8 در تاریخ نامشخصی در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع mp1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده