نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱

تاریخ شروع فصل چهارم بازی Fall Guys مشخص شد

استودیو مدیاتونیک اعلام کرد فصل چهارم بازی Fall Guys به نام Creative Construction در هفته‌ی آینده شروع خواهد شد.

طبق جدیدترین اعلامیه‌ی شرکت مدیاتونیک، فصل چهارم بازی Fall Guys تحت عنوان Creative Construction در روز ۲۰ اردیبهشت (۱۰ مه) امسال در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. همان‌طور که از عنوان این فصل مشخص می‌شود، توسعه‌دهندگان یک بخش جدید و سرگرم‌کننده‌ی سفارشی‌سازی مراحل را در آن قرار داده‌اند که به بازیکنان امکان ساخت رقابت‌های تازه و خلاقانه را می‌دهد. همچنین امکان به اشتراک‌گذاری این مراحل دست‌ساز با سایر بازیکنان Fall Guys وجود دارد.

در ادامه جو والش، کارگردان خلاق استودیو مدیاتونیک درباره‌ی فصل چهارم بازی Fall Guys توضیح داد: «این بزرگ‌ترین تغییری بود که ما در بازی ایجاد کردیم و واقعا هیجان‌انگیز است که درنهایت پایه‌های خلق رقابت را به بازیکنان بسپاریم. از این به بعد، تیم توسعه از ابزارهای حالت Creative برای ساخت مراحل منحصر‌به‌فرد بازی استفاده خواهد کرد. این بدان معنا است که ما می‌توانیم محتوای بیشتری نسبت به گذشته در اختیار بازیکنان قرار دهیم.

پس از شروع فصل چهارم، ما بیش از ۵۰ رقابت جدید را در طول فصل عرضه می‌کنیم که بسیار بیشتر از فصل‌های قبلی خواهد بود. مورد دیگری که واقعا کاربردی به شمار می‌آید، این است که ما برای اولین‌بار می‌توانیم مراحل جدید را به‌طور مستقیم در اختیار بازیکنان قرار دهیم؛ بنابراین نیازی به انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای رفع مشکلات هر مرحله نداریم و این مسئله‌ی بزرگ که همیشه با آن درگیر بودیم، حل خواهد شد. درنهایت تمام موارد گفته‌شده باعث می‌شوند محتوای آینده بازی بسیار غنی‌تر و متنوع‌تر از گذشته باشند».

به‌گفته تیم مدیاتونیک، زمانی‌که بازیکنان مرحله شخصی خود را ساختند و با برگزاری یک رقابت در آن ثابت کردند که قابل استفاده است، یک کد اشتراک دریافت می‌کنند که تا بتوانند مرحله‌ی خود را با سایر بازیکنان Fall Guys (فال گایز) تجربه کنند. به‌گفته والش، مدیاتونیک محبوب‌ترین و بهترین رقابت‌های ایجادشده توسط بازیکنان را در یک نمایش جانبی هفتگی معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Fall Guys چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده