// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۷

بازگشت حالت داستانی به F1 23 | از ستارگان کاور بازی رونمایی شد

شرکت الکترونیک آرتز درکنار رونمایی از ستارگان کاور بازی F1 23 اعلام کرد بخش داستانی با نام Braking Point در این نسخه باز خواهد گشت.

با اعلام رسمی شرکت الکترونیک آرتز، بخش داستانی Braking Point به بازی F1 23 باز خواهد گشت. این بخش ابتدا در F1 21 معرفی شده بود؛ اما در نسخه سال قبل این بازی فرمول یک غایب بود. همچنین این شرکت از ستارگان کاور بازی F1 23 هم رونمایی کرده است.

براین اساس، ستارگان نسخه استاندارد بازی لوئیس همیلتون، لندو نوریس و چارلز لکلرک هستند. همچنین در نسخه Champions Edition که تنها به شکل دیجیتالی عرضه خواهد شد هم شاهد حضور مکس ورستپن خواهیم بود. به‌علاوه استودیو کدمسترز، سازنده این بازی اظهار داشته تیم توسعه در حال استفاده از بازخوردهای تیم‌های واقعی فرمول یک است تا فیزیک ماشین‌ها را بهتر پیاده کند و باعث تعادل بهتر بین آیرودینامیک و چسبندگی لاستیک به‌شکلی طبیعی‌تر شود.

لی متر از این استودیو گفت: «بازگشت بریکینگ پوینت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا خود را در یک داستان ریسینگ غوطه‌ور کنند که نگاهی خاص به فرمول یک درکنار ویژگی‌های صحیح ریسینگی است که بازیکنان ما از آن آگاه هستند و به آن علاقه دارند. رابطه نزدیک ما با تیم‌ها به ما اجازه داده تا مدل هندلینگ خود را صیقل داده، واقع‌گرایی بهتری به بازی با دسته دهیم و یک سیستم رمزگذاری رنگ جدید تعبیه کنیم که در فیلم‌ها و تلویزیون یک تجربه واقعی‌تر ایجاد می‌کند».

گفتنی است جزئیات تکمیلی از بازی F1 23 در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۱۳ اردیبهشت منتشر خواهند شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده