نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

پخش سه تریلر گیم پلی جدید از بازی Final Fantasy 16

به‌تازگی استودیو بازی‌سازی اسکوئر انیکس سه تریلر جدید از بازی Final Fantasy 16 را با محوریت نمایش حالت‌های مختلف موجود در گیم‌پلی به نمایش گذاشت.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی قبل سازندگان جدیدترین نسخه مجموعه فاینال فانتزی ویدیو‌های جدیدی از این بازی موردانتظار را منتشر کردند. توسعه‌دهندگان در تریلرهای جدید، المان‌های کلیدی در ساختار گیم‌پلی این بازی مثل Party Members، Torgal و Story Focused را به مخاطبان نمایش می‌دهند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو‌های پخش‌شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

از آپارات دانلود کنید

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، کاربران در این بازی روایت قصه را با شخصیت Clive Rosfield پیش خواهند برد. در طول نبردها کلایو از قادر خواهد بود تا از کمک و یاری کاراکترهای مثل Cidolfus Telamon و Jill Warrick استفاده کند. Cidolfus از جادویی با نام Thunder برای ازبین‌بردن دشمنان استفاده می‌کند. از طرفی دیگر نیز شخصیت Jill درکنار ایجاد موانعی یخی از اجسامی با همین ماهیت برای مقابله با دشمنان بازی بهره می‌گیرد. در ادامه باید گفت Torgal، گرگ همراه پروتوگانیست بازی می‌تواند در حملات و بازیابی سلامت به این شخصیت کمک کند.

درنهایت به حالت Story Focused می‌رسیم که به‌عنوان یکی از ویژگی‌هایی شناخته می‌شود که از ابتدای بازی در دسترس کاربران خواهد بود. این حالت درکنار فراهم کردن دسترسی به Timely Accessories، زمان را آرام می‌کند و با زدن یک دکمه امکان ترکیب توانایی‌های خاص و کومبو‌ها را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. با‌این‌حال باید گفت استفاده از آن، اسلات‌های Equipment شما را اشغال خواهد کرد.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ یک ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه خود را در مورد آخرین بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده