نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹

احتمال معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 12 در آینده نزدیک

به نظر می‌رسد فاصله‌ی چندان زیادی تا زمان معرفی رسمی بازی Mortal Kombat 12 باقی نمانده باشد.

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، اوایل سال جاری شرکت برادارن وارنر تایید کرد که بازی مورتال کامبت ۱۲ پروژه‌ی بعدی استودیو بازی‌سازی ندررلم خواهد بود. باتوجه‌به اطلاعات اندک فاش‌شده از این اثر موردانتظار، گویا همچنان قرار است بازی Mortal Kombat 12 در تاریخی نامشخص طی سال جاری میلادی عرضه شود. بااین‌حال باید گفت جزئیات زیادی از نسخه‌ی جدید این مجموعه در دسترس نیست و بازی موردنظر هنوز به‌صورت رسمی و عمومی معرفی نشده است. براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌نظر می‌رسد سازندگان این بازی مبارزه‌ای به‌دنبال معرفی رسمی مورتال کامبت ۱۲ در آینده‌ای نه چندان دور هستند.

روز گذشته ویدیویی در توییتر توسط توسعه‌دهندگان این مجموعه به مناسب سالگرد ۳۰ سالگی این مجموعه بازی منتشر شد. ویدیو موردنظر حاوی پیام‌های قدردانی سازندگان از طرفداران است. مهم‌ترین نکته‌ی قابل‌توجه، حضور اد بون، رئیس استودیو ندررلم در آخر این ویدیو است. خالق مورتال کامبت از طرفداران بابت حمایت از سری بازی Mortal Kombat در این بازه‌ی زمانی طولانی تشکر کرد و در انتهای صحبت‌های خود گفت: «هنوز کارمان تمام نشده است».

درنهایت در انتهای ویدیو موردنظر یک تیزر سینمایی پخش می‌شود. به نظر می‌رسد این سکانس کوتاه مرموز در حال اشاره به بازی Mortal Kombat 12 است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو پخش‌شده از جانب سازندگان را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی حول معرفی این بازی در ماه مه وجود داشت. از طرفی دیگر نیز اخباری حول برگزاری یک رویداد پلی استیشن شوکیس در طول ماه جاری وجود دارند. برگزاری جدیدترین رویداد سونی می‌تواند فرصت مناسبی را در اختیار سازندگان این اثر برای معرفی پروژه جدید قرار بدهد.

نظر شما چیست؟ کدام یک از نسخه‌های بازی مورتال کامبت را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده