// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

اشاره EA Sports به یک بازی بیسبال جدید

به نظر قرار است شاهد بازگشت شرکت EA Sports به دنیای بازی‌های بیسبال باشیم.

شرکت EA Sports به یک بازی بیسبال جدید اشاره کرده است. بازی‌های ورزشی یکی از بخش‌های سلطه‌گر صنعت گیمینگ هستند. با اینکه این آثار هر ساله تفاوت‌های چشم‌گیری در خود ایجاد نمی‌کنند، اما برای کاربران کژوال جذاب بوده، به‌راحتی قابل فهم هستند و از گیم‌پلی فان برخوردار هستند. اما تنها چند ناشر دستی در این ژانر دارند.

الکترونیک آرتز در این نوع از ویدیوگیم‌ها بر بازار فوتبال و فوتبال آمریکایی تسلط دارد، 2K جای پای خود را در بسکتبال، کشتی و به‌تازگی گلف ثابت کرد. سونی هم توانسته با وجود سابقه‌ی توکی و الکترونیک آرتز در بیسبال، برای مدتی با عرضه‌ی بازی‌های MLB تا حد زیادی رقیبان را از دور خارج کند. اما ظاهرا بخش ورزشی الکترونیک آرتز قصد دارد دوباره به این ورزش بازگردد.

چند سال پیش، شرکت ای‌ای موفق شد سازندگان Super Mega Baseball را خریداری کند؛ یک بازی با جهت‌گیری آرکیدی دربرابر بازی شبیه‌ساز MLB. از آن زمان، این شرکت در حال همکاری با Metalhead Software بوده است تا بتواند به بخش بیسبال ژانر بازی‌های ورزشی وارد شود. تاکنون چیزی درباره‌ی بازی جدید نمی‌دانیم، اما خوشبختانه تاریخ رونمایی از آن نزدیک است.

یک بازیکن بیسبال در حال ضربه به توپ در Super Mega Baseball 3

قرار است بازی Super Mega Baseball 4 در روز ۱۲ اردیبهشت (۲ می) رونمایی شود و سازندگان بازی هم در ردیت اندکی درباره‌ی بازی صحبت کرده‌اند. استودیو سازنده گفت EA از چشم‌انداز آن‌ها برای مجموعه حمایت می‌کند. اما آن‌ها به‌خاطر منابع گسترده این ناشر توانسته‌اند اثری بهتر و بزرگ‌تر بسازند. همچنین برخلاف دیگر آثار الکترونیک آرتز، خبری از پرداخت‌های درون بازی نخواهد بود؛ هرچند مانند SMB 2 محتوای اضافی پس از عرضه به‌صورت بسته الحاقی عرضه خواهند شد.

فعلا اینگونه به نظر می‌رسد که Super Mega Baseball 4 همچنان یک بازی آرکید دربرابر MLB The Snow خواهد بود. واضح است که تلاش برای مبارزه مستقیم با سونی در بازار آثار بیسبالی آن‌ هم وقتی که این شرکت بر بازار آن مسلط است، منطقی به‌نظر نمی‌رسد. هرچند باید منتظر بمانیم و ببینیم این مجموعه با همکاری الکترونیک آرتز چگونه خواهد شد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده