نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷

عبور فروش بازی‌های Little Nightmares از مرز ۱۲ میلیون نسخه

شرکت Bandai Namco و استودیو Tarsier از فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای مجموعه بازی Little Nightmares خبر دادند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bandai Namco و استودیو Tarsier از فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای مجموعه بازی‌های Little Nightmares خبر دادند. این مجموعه شامل دو نسخه اصلی با نام‌های Little Nightmares و Little Nightmares 2 و یک اسپین-آف برای موبایل تحت عنوان Very Little Nightmares است.

بازی Little Nightmares در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و کنترل کاراکتر Six را به بازیکن‌ها محول کرد که در تلاش برای فرار از Maw، یک پناهگاه زیر آب مملو از هیولاها است. دنباله این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و داستان مونو را روایت می‌کرد که پس از ملاقات با دختری با بارانی زرد، درگیر ماجراهای جدیدی می‌شود.

شرکت بندای نامکو با وجود موفقیت‌های زیاد بازی‌های لیتل نایتمرز هنوز هیچ سخنی از توسعه‌ی دنباله‌ها یا اسپین-آف‌های بیشتر این مجموعه به میان نیاورده است. بااین‌وجود ظاهرا تارسیر مشغول کار روی یک بازی تازه است؛ ویدیوگیمی که این استودیو با پخش یک تیزر کوتاه در توئیتر به آن اشاره کرد. استودیو Tarsier در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت Embracer Group خریداری شد، اما شرکت Bandai Namco هنوز مالک مجموعه بازی‌های Little Nightmares به شمار می‌آید.

بازی Little Nightmares در کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS قابل تجربه است؛ درحالی‌که برای تجربه بازی Little Nightmares 2 می‌توان به‌سراغ پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز رفت. بازی Very Little Nightmares برای اندروید و iOS منتشر شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده