نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تأیید حضور نینتندو در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۳

نینتندو یکی از شرکت‌کنندگان نمایشگاه Gamescom 2023 است که در بازه زمانی ۱ تا ۵ شهریور برگزار می‌شود.

با لغو نمایشگاه E3 2023 همه‌ی نگاه‌ها به شوکیس‌های مجزای ناشران و رویدادهایی نظیر Summer Game Fest دوخته شده است. نمایشگاه Gamescom 2023 نیز در بازه‌ی زمانی ۱ تا ۵ شهریور (۲۳ تا ۲۷ اوت) برگزار خواهد شد. با اینکه هنوز فهرست کامل شرکت‌کنندگان گیمزکام ۲۰۲۳ منتشر نشده است، اما شرکت Nintendo حضورش در این رویداد را تأیید کرد. جالب اینکه نینتندو سال پیش از شرکت در این نمایشگاه سالانه صرف‌نظر کرده بود.

در هفته‌های آتی حضور شرکت‌کنندگان بیشتری در این نمایشگاه تأیید خواهد شد. ایکس باکس، بندای نامکو و یوبیسافت در نمایشگاه سال گذشته شرکت داشتند. بنابراین می‌توان انتظار حضور آن‌ها در رویداد پیش‌رو را داشت. نظر به اینکه پلی استیشن در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ شرکت نکرد، باید دید که آیا از حضور در رویداد سال جاری نیز صرف‌نظر می‌کند یا خیر؛ خصوصا که شایعاتی از برگزاری رویداد PlayStation Showcase در ماه می به‌گوش می‌رسد.

البته بسیاری از بازیکن‌ها برای برگزاری افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ تحت عنوان Gamescom Opening Night Live انتظار می‌کشند که در تاریخ ۱ شهریور (۲۳ اوت) توسط جف کیلی میزبانی می‌شود. نظر به اینکه مراسم افتتاحیه گیمزکام سال قبل ۲ ساعت به‌طول انجامید و بیش از ۳۰ بازی را به نمایش گذاشت، می‌توان انتظار نمایش‌ بازی‌های زیادی را در رویداد سال جاری داشت. به‌هرشکل، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در آینده نزدیک باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده