نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۸

پیشرفت پروژه ریمیک مکس پین 1 و 2 به مراحل بالاتر

رمدی تأیید کرد که پروژه ساخت ریمیک بازی‌های مکس پین 1 و 2 به مرحله‌ی بالاتری رسیده تا یک قدم رو به جلو برای رسیدن به بازسازی مورد انتظار طرفداران باشد.

استودیوی رمدی اینترتینمنت سال گذشته اعلام کرد که پروژه ساخت ریمیک بازی‌های Max Payne 1 و Max Payne 2 را آغاز کرده است که توسط راک‌استار پشتیبانی مالی می‌شود. باتوجه به محبوبیت گسترده و طرفداران پرشمار این آی‌پی، این انتظار می‌رفت که خبر بازسازی بازی‌های خاطره انگیز این مجموعه برای بسیاری از طرفداران خوشحال کننده و هیجان انگیز باشد. بااین‌حال از آن تاریخ تاکنون اخبار بسیار کمی در زمینه سطح پیشرفت این پروژه منتشر شده است.

حالا ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی در جریان گزارش مالی اخیر این شرکت درمورد روند توسعه‌ی بازی و تعداد استودیوهایی که روی پروژه‌های پیش روی این شرکت مشغول کار هستند، اظهارنظر کرده است. او در این گزارش تأیید کرد که ریمیک Max Payne 1 و Max Payne 2 یک مرحله جلوتر رفته و به فاز اثبات کانسپت رسیده است. معمولاً پروژه‌هایی که از جوانب مختلف برای توجه و سرمایه‌گذاری توجیه دارند، در این مرحله مورد تأیید اولیه قرار می‌گیرند.

ریمیک مکس پین

ویرتالا در بخشی از اظهارات خود در اینباره می‌گوید: «پروژه توسعه‌ی ریمیک بازی‌های مکس پین 1 و 2 به خوبی پیش رفته و طی سه ماه اول آغاز پروژه به مرحله Proof-of-Concept رسیده است. تیم سازندگان این بازی با به کارگیری عناصر کلیدی بازی‌های این مجموعه در تلاش هستند تا بازی باکیفیتی را برای کنسول‌ها و رایانه‌های امروزی ارائه کنند. ما انتظار داریم که پروژه به خوبی روند رو به رشد خود را طی کرده و مقیاس و ابعاد تیم نیز تا پایان سال رفته رفته افزایش پیدا کند.»

البته که این پروژه هنوز در مراحل بسیار اولیه‌ی روند ساخت قرار داشته و باتوجه به برنامه‌های مختلفی که رمدی در دست توسعه دارد، می‌توان گفت که هنوز زمان زیادی تا رسیدن ریمیک بازی‌های Max Payne باقی مانده است. یکی از این بازی‌ها، Alan Wake 2 است که به‌تازگی به مراحل پایانی روند ساخت رسیده و قرار است امسال به‌دست گیمرها برسد. همچنین بازی‌هایی مانند Control 2 و اسپین‌آف چندنفره آن با اسم رمز Condor نیز در دست ساخت است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده