// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷

واکنش منتقدین به بازی Star Wars Jedi: Survivor

بعد از ظهر میانگین امتیازات بازی Star Wars Jedi: Survivor منتشر شد و شاهد واکنش‌های بسیار خوب منتقدان از جدیدترین ساخته استودیو ریسپاون هستیم.

Star Wars Jedi: Fallen Order در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. بالاخره کاربران توانستند یک تجربه دلچسب داستان محور از جهان جنگ ستارگان در نسل هشتم را تجربه کنند. حال استودیو ریسپاون اینترتینمنت، سازنده Star Wars Jedi: Fallen Order، با ساخت نسخه Survivor، به کاربران نوید جهانی سرگرم کننده‌تر و داستانی درگیر‌تر را داده است.

این در حالی است که به‌تازگی نمرات Star Wars Jedi: Survivor منتشر شده است و شاهد بازخوردهای بسیار خوب منتقدین هستیم. ازاین‌رو کال کتیس، قهرمان مجموعه Star Wars Jedi، در نسخه سروایور هم ماجراجویی هیجان‌انگیزی را برای مخاطبان بازی‌های ماجراجویی و اکشن تدارک دیده است. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدان به Star Wars Jedi: Survivor را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Star Wars Jedi: Survivor

  • سازنده: استودیو ریسپاون اینترتینمنت
  • ناشر: الکترونیک آرتز
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • تاریخ انتشار: هشت اردیبهشت ماه

کسب آمادگی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای مواجهه با دشمنان

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Star Wars Jedi: Survivor یک جنگ ستارگان در بهترین شرایط ممکن است. یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با کاراکترهایی درخشان که با مبارزاتی هوشمندانه، گسترده و جهانی عظیم برای گشت‌وگذار، در هم تنیده شده است. مشکلات فنی را کنار بگذاریم، به‌راحتی یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگانی است که تابه‌امروز ساخته شده است و ما را تشنه ماجراجویی بیشتر با کال کستیس و BD-1 می‌کند.

گیم اینفورمر: ۹۳ از ۱۰۰

به‌وضوح مشاهده می‌شود که استودیو ریسپاون رویکرد فکر شده‌ای را در راستای سنجیدن اینکه چه چیزهایی در بازی جنگ ستارگان اخیر خود کار می‌کند یا کار نمی‌کند، در دستور کار خود قرار داده است. ازاین‌رو Star Wars Jedi: Survivor یک تلاش موفق در راستای خلق یک بازی تکامل یافته‌ است. سروایر جادوی جنگ ستارگان و موارد مرتبط با آن‌ را در خود جای داده و به خودی خود یک ماجراجویی درخشان است.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Star Wars Jedi: Survivor دقیقا تمامی دستاوردهای فالن اوردر را گرفته و با بهبود آن‌ها نبردهای حماسی‌ای را به‌نمایش می‌گذارد. به‌جای اینکه مجددا به پله اول برگشته و کال را در قالب یک پاداوان مشاهده کنیم، حال یک شوالیه جدای تمام عیار به ما اعتماد دارد. ازاین‌رو کاراکتری را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند استاد کارهای ابرقهرمانی و نبردهای خارق‌العاده و چالش‌برانگیز شود. باوجود گروهی از کاراکترهای به‌ یادماندنی که شاهد بازگشت آن‌ها هستیم و همچنین جهانی بزرگ، متراکم و متنوع‌تر، سروایور داستانی را ارائه می‌دهد که شاید قابل پیش‌بینی باشد. اما، همچنان جذابیت و احساسی بودن خود را حفظ کرده است. عملکرد بازی در روز عرضه را کنار بگذاریم، تقریبا از هر نقطه نظری دنباله‌ای بهتر نسبت‌به بازی اصلی را مشاهده می‌کنیم. محصولی که یک بازی استثنایی [اشاره به Fallen Order] جنگ ستارگان بود.اگر ریسپاون بتواند یک بازی جنگ ستارگان دیگر را همانند این دو بازی توسعه دهد، شاهد بهترین سه‌گانه ۳۰ سال اخیر در میان بازی‌های جنگ ستارگان خواهیم بود.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Star Wars Jedi: Survivor بازی فوق‌العاده‌ای است، اما بعضی وقت‌ها در به‌نمایش گذاشتن جاه‌طلبی‌های خود دچار مشکل می‌شود. بااین‌حال تمام المان‌ها و موارد عالی Fallen Order را در خود جای داده است. ماجراجویی جدید کال یک روایت پیچیده و بالغ است که گروه جدیدی از قهرمان‌ها را به‌تصویر کشیده و داستان مدرن جنگ ستارگان را به‌چالش می‌کشد.

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

از هر جنبه‌ای، Star Wars Jedi: Survivor از Fallen Order بزرگ‌تر است. این بازی مبارزات و سیستم پیمایش در محیط عالی‌ای را درکنار داستانی خارق‌العاده ارائه می‌دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده