نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

بازی Alan Wake 2 وارد فاز نهایی تولید شده است

با تایید مدیرعامل شرکت رمدی، بازی Alan Wake 2 وارد آخرین فاز مهم تولید خود شده است.

شرکت رمدی اینترتینمنت تاکنون در چندین مصاحبه و بیانیه تایید کرده است که بازی Alan Wake 2 در سال جاری عرضه خواهد شد. با وجود اینکه هنوز هیچ نمایشی به جز یک تریلر سینمایی رونمایی از این بازی موردانتظار را ندیده‌ایم اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان در پشت صحنه به خوبی پیشرفت کرده‌اند.

به‌تازگی ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی، در جریان جلسه ارائه گزارش مالی از عملکرد سه‌ماهه اخیر شرکت توضیحاتی پیرامون نحوه پیشرفت پروژه‌های در دست تولید رمدی را ارائه کرد. این مدیرعامل در ادامه گفت که بازی Alan Wake 2 در حال آماده شدن برای عرضه در سال جاری بوده و هم‌اکنون وارد فاز نهایی توسعه شده است. رمدی در اوایل امسال اعلام کرد که توسعه بازی آلن ویک 2 تا حدی پیشرفت داشته که از ابتدا تا انتها به‌طور کامل قابل تجربه است.

خیابان‌های برایت فالز در بازی Alan Wake 2

ویرتالا توضیح داد: «بازی Alan Wake 2 در راه تبدیل شدن به یک اثر عالی قرار دارد و همه را در رمدی هیجان‌زده کرده است. ما آخرین مرحله اصلی تولید کامل آن را آغاز کرده‌ایم تا بازی را برای عرضه در سال جاری آماده کنیم».

مدیرعامل رمدی در ادامه خاطرنشان کرد اگرچه تیم بزرگی در حال توسعه بازی Alan Wake 2 هستند اما با نزدیک شدن به پایان تولید، رمدی شروع به کم کردن تعداد توسعه‌دهندگان این بازی و انتقال آن‌ها روی پروژه‌های دیگر استودیو خواهد کرد. ویرتالا در این‌باره گفت: «این پروژه تیم کاملی از توسعه‌دهندگان را دارد و ما می‌توانیم متناسب با پیشرفت آن تا زمان عرضه، تعداد اعضای تیم را به تدریج کاهش دهیم. این توسعه‌دهندگان مرخص شده به ساخت سایر پروژه‌های ما کمک خواهند کرد تا به سمت مراحل بعدی تولید پیش بروند».

بازی Alan Wake 2 برای انتشار روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Alan Wake 2 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده