// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

سیستم مورد نیاز بازی The Lord of the Rings: Gollum در حالت ری‌تریسینگ

به‌تازگی، سازندگان The Lord of the Rings: Gollum از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در دو حالت ری‌تریسینگ فعال وغیرفعال رونمایی کردند.

مراحل ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum، محصول استودیو آلمانی Daedalic Entertainment که انتشار آن چند بار با تأخیر همراه شد، به پایان رسیده است. براساس اعلام سازندگان، این بازی از قابلیت ری‌تریسینگ کارت گرافیک‌های Nvidia RTX پشتیبانی خواهد کرد و به همین جهت، آن‌ها سیستم مورد نیاز برای اجرای The Lord of the Rings: Gollum با استفاده از این قابلیت را اعلام کردند.

قبل از هر چیز، برای اجرای بازی در هر حالت و تنظیمات گرافیکی، نیاز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ یا ۱۱ و همینطور ۴۵ گیگابایت فضای خالی خواهید داشت. اگر قصد دارید بازی را با تنظیمات گرافیکی High یا Ultra به‌صورت 4K و ۶۰ فریم بدون ری‌تریسینگ تجربه کنید، نیازمند یک پردازنده‌ی Intel i5-8400 یا AMD Ryzen 5 3600، هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070 همراه‌با تنظیمات عملکرد DLSS خواهید بود.

اما اگر قصد دارید تا بازی را در حالت ری‌تریسینگ و با تنظیمات گرافیک Ultra به‌صورت 4K و ۶۰ فریم تجربه کنید، ابتدا باید از پردازنده‌های نام‌برده برای حالت بدون ری‌تریسینگ یا مدل‌های بهتر برخوردار باشید. درکنار آن، به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک کارت گرافیک RTX 4080 با تنظیمات عملکرد DLSS نیاز خواهید داشت. تنظیمات عملکرد DLSS 3 هم به آن دست از دارندگان کارت گرافیک سری 40 RTX پیشنهاد می‌شود که قصد دارند بازی خود را با حداقل ۱۲۰ فریم تجربه کنند.

سیستم موردنیاز بازی The Lord of the Rings Gollum

بازی The Lord of the Rings: Gollum در تاریخ ۴ خرداد برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ دیگری عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده