نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۱

نمایش کلاس Necromancer در تریلر جدید بازی Diablo 4

سازندگان بازی دیابلو ۴ به‌تازگی یک تریلر جدید از این اثر با محوریت نمایش کلاس Necromancer را منتشر کردند.

در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، بلیزارد اینترتینمنت ساعاتی قبل یک تریلر جدید از بازی موردانتظار Diablo IV را در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه گذاشت. ویدیو مورد نظر با محوریت نمایش کلاس Necromancer پخش شد و ما را بیشتر با ویژگی‌های کلاس موردنظر آشنا می‌کند.

نکرومنسر به‌عنوان یک کلاس چندوجهی شناخته می‌شود. کاربران قادر هستند با انتخاب کلاس مربوطه، گلوله‌های استخوانی را به سمت دشمنان خود پرتاب کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند از انفجار اجساد و احضار ارتش مردگان در جهت مبارزات خود استفاده کنند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو به ‌نمایش درآمده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

جالب است بدانید نکرومنسر در طول تجربه‌ی نسخه بتای بازی، به‌عنوان یکی از کلاس‌های پرقدرت و بهتر این اثر شناخته شد. توسعه‌دهندگان براساس بازخورد کاربرها، کمی از قدرت آن را کاهش دادند. برای مثال می‌توانیم به مرگ بیشتر مینیون‌های احضار‌شده و استفاده‌ی بیشتر بازیکنان از اجساد اشاره کنیم. از طرفی دیگر نیز آسیب Corpse Explosion کاهش یافته است.

بااین‌حال آمار Book of the Dead افزایش یافته و روشنایی Skeletal Warriors به همراه Mages کم‌تر شده است. تغییرات اعمال‌شده در سرور اسلم آینده بازی که از تاریخ ۱۲ مه تا ۱۴ مه سال جاری میلادی (۲۲ اردیبهشت تا ۲۴ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود، قابل مشاهده است.

بازی دیابلو ۴ در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین روز گذشته مشخصات سیستم مورد نیاز برای تجربه این اثر روی پلتفرم PC توسط سازندگان آن اعلام شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده