نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳

قرار داشتن حالت آهسته در گزینه‌های دسترسی Star Wars Jedi: Survivor

شرکت ریسپاون جزئیات مربوط‌به گزینه‌های دسترسی بازی Star Wars Jedi: Survivor را اعلام کرد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor تا چند روز دیگر عرضه می‌شود و امروز نظرات منتقدها درباره‌ی آن را بخوانیم. در این بین شرکت ریسپاون اینترتینمنت به بیان جزئیاتی از ویژگی‌های دسترسی (Accessibility) این دنباله پرداخته است. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، گزینه‌های دسترسی Star Wars Jedi: Survivor به بازیکنان امکان تغییر کلیدهای کنترلر، اضافه یا حذف کردن زیرنویس‌ و کپشن به صحنه‌های سینمایی، مکالمه‌ها یا مبارزه و حتی اعمال تغییرات در HUD را می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند اندازه آیتم‌های HUD را بزرگ‌تر کنند و گستره‌ میدان دید و لرزش دوربین را تغییر دهند. توسعه‌دهندگان پنج حالت دشواری را برای گیم‌پلی ارائه کرده‌اند که به ترتیب Jedi Master ،Jedi Knight ،Jedi Padawan ،Story و Jedi Grandmaster نام دارند. حالت Jedi Padawan در نسخه قبلی وجود نداشت و توسعه‌دهندگان آن را برای ارائه تجربه‌ای که از Story Mode چالش بیشتری داشته باشد، اما همچنان از Jedi Knight آسان‌تر باشد، در دسترس قرار داده‌اند.

علاوه‌بر این، گزینه‌های تغییردهنده گیم‌پلی بازی شامل هدف‌گیری خودکار، جایگزین‌های کلیدزنی سریع، دکمه‌هایی برای نگه‌داشتن یا کشیدن و راهنمای کاوش هستند. بااین‌حال به نظر می‌رسد جالب‌ترین گزینه دسترسی Star Wars Jedi: Survivor، حالت آهسته یا Slow Mode باشد که به بازیکنان امکان می‌دهد سرعت تمام اتفاقات گیم‌پلی بازی را کاهش دهند. به نظر می‌رسد این قابلیت در زمان پلتفرمینگ یا مبارزه مفید باشد. چرا که امکان فعال‌سازی خودکار آن برای مبارزه و تنظیم میزان آهسته‌سازی سرعت بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

به‌گفته ریسپاون، ویژگی‌های دسترسی بیشتری به مانند حالت کنتراست بالا و خواندن منو نیز پس از عرضه در دسترس قرار می‌گیرند. بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید دو تصویر منتشرشده از تنظیمات دسترسی بازی را مشاهده کنید.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Star Wars Jedi: Survivor چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده