نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

معرفی Ballistic به عنوان شخصیت جدید بازی Apex Legends در تریلری تازه

شرکت ریسپاون با انتشار یک ویدیوی سینمایی به معرفی شخصیت جدید بازی Apex Legends به نام Ballistic پرداخت.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، ریسپاون اینترتینمنت شخصیت جدیدی را معرفی کرد که در آینده به فهرست قهرمانان بازی بتل‌رویال Apex Legends ملحق می‌شود. این شخصیت جدید بالستیک (Ballistic) نام دارد و ریسپاون در جریان جدیدترین قسمت از ویدیوهای سینمایی Stories from the Outlands به معرفی وی پرداخته است.

بالستیک یک ورزشکار و عضو سابق Thunderdome به حساب می‌آید که دوران حرفه‌ای او پس از مرگ غم‌انگیز هم‌تیمی و یکی از اعضای خانواده‌اش به پایان رسید. از آن زمان بالستیک گوشه‌گیر می‌شود و توجه وی نسبت به خانواده‌اش کاهش می‌یابد تا زمانی‌که آن‌ها تصمیم به ترک او می‌گیرند. در ادامه بالستیک متوجه می‌شود که پسرش برای ورود به بازی‌های اپکس پذیرفته شده است و این کاری می‌کند که بالستیک وارد عمل شود. او درنهایت به ملاقات با رئیس مسابقات اپکس می‌رود تا خود را جایگزین پسرش کند و از این طریق به حفظ جان او بپردازد.

شرکت ریسپاون برنامه دارد فصل جدید بازی Apex Legends با عنوان Arsenal را تا چند روز دیگر رونمایی کند. باتوجه‌به اینکه بالستیک قهرمان جدید این فصل خواهد بود، احتمالا شاهد اطلاعات و جزئیات بیشتری از سبک مبارزه و توانایی‌های او هستیم. در حال حاضر جزئیات زیادی از فصل جدید Apex Legends نمی‌دانیم؛ بااین‌حال ریسپاون در گذشته به‌روزرسانی نقشه World’s Edge برای این فصل را تایید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Apex Legends را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده