نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱

عبور میزان فروش بازی Dead Island 2 از ۱ میلیون نسخه

شرکت Deep Silver تأیید کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Dead Island 2 در ۳ روز نخست عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی Dead Island 2 مسیر طولانی و پرفرازونشیبی تا عرضه داشت، اما این محصول اکشن نقش‌آفرینی زامبی‌محور نهایتا هفته گذشته در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار گرفت. نظر به اینکه طرفدارهای مجموعه مدت زیادی را منتظر عرضه نسخه دوم بودند، جای تعجبی ندارد که این بازی در نوع خود عملکرد خوبی در زمینه‌ی تجاری داشته است.

دیپ سیلور تأیید کرد که بازی Dead Island 2 با فروش یک میلیون نسخه‌ در عرض ۳ روز پس از انتشار به رکورد جدیدی دست یافته است. همان‌طور که دیپ سیلور اعلام کرد، بازیکن‌ها در مجموع ۱۱ میلیون ساعت به تجربه بازی پرداختند، بیش از ۱.۱ میلیارد زامبی را از سر راه برداشتند و در طول بازی بالغ‌بر ۲۸ میلیون دفعه کشته شدند.

بازی Dead Island 2 درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. در آینده محتویات جدیدی ازطریق Expansion Pass برای این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر می‌شود، اما هنوز جزئیاتی از آن‌ها در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده