نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

رشد قابل توجه تعداد کارمندان استودیو اینسامنیاک گیمز

صفحه لینکدین اینسامنیاک گیمز نشان می‌دهد که درحال‌حاضر بیش از ۵۲۰ کارمند مشغول فعالیت در این استودیو هستند.

تا همین چند وقت پیش تعداد کارمندهای استودیو Insomniac Games چندان زیاد نبود. اما موفقیت‌های مجموعه بازی Marvel’s Spider-Man باعث رسیدن این توسعه‌دهنده به چنین جایگاهی شد. اینسامنیاک گیمز تا سال ۲۰۲۱ به بیش از ۴۰۰ کارمند رسید و اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا این تعداد باز هم بیشتر شده است.

همان‌طور که یکی از کاربرهای انجمن ردیت گزارش داد، در صفحه لینکدین اینسامنیاک گیمز به فعالیت ۵۲۲ کارمند در این استودیو اشاره شده است که افزایش قابل ملاحظه‌ای نسبت‌به گذشته را نشان می‌دهد. با اینکه امکان ایجاد تغییراتی در تعداد کارمندان استودیو وجود دارد، اما این آمار به‌وضوح رشد قابل‌توجه Insomniac را نشان می‌دهد. البته افزایش تعداد کارمندهای اینسامنیاک باتوجه‌به تعداد پروژه‌های بزرگ در دست توسعه‌ی آن‌ها چندان تعجب‌آور نیست.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 برای انتشار در پاییز ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. تونی تاد، بازیگر ونوم اخیرا ادعا کرد که بازی مرد عنکبوتی ۲ در ماه سپتامبر سال جاری عرضه می‌شود. این وسط بازی Marvel’s Wolverine نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و شایعاتی مبنی‌بر انتشار آن در پاییز ۲۰۲۴ به گوش می‌رسد. آگهی‌های شغلی متعددی نیز نشان می‌دهند که استودیو Insomniac Games روی یک بازی مولتی‌پلیر معرفی‌نشده کار می‌کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده