نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳

احتمال انتشار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در ماه اوت ۲۰۲۳

تام هندرسون از رسانه اینسایدر-گیمینگ ادعا کرد که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon استودیو فرام‌سافتور در ماه اوت روانه بازار می‌شود.

با اینکه جزئیات زیادی از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از زمان معرفی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ منتشر نشده است، اما بی‌تردید یکی از بازی‌های برجسته‌ی سال جاری به‌شمار می‌آید. پس از افشای تصویر هنری بازی و رده‌بندی سنی در کره‌جنوبی، یکی از افشاگرها به پخش تریلر جدیدی از آن در ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) اشاره کرد. اکنون تام هندرسون به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۳ شهریور (۲۵ اوت) عرضه می‌شود.

جالب اینکه منابع آگاه به eXtas1s از رسانه Exputer اطلاع داده بودند که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon برای انتشار بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر برنامه‌ریزی شده است. این افشاگر سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد و انتشار بازی Baten Kaitos 1 and 2 HD Remaster را به‌درستی فاش کرده بود. تام هندرسون با استناد به منابع آگاه ادعا کرد که به‌زودی اطلاعیه‌ای درباره‌ی بازی منتشر می‌شود؛ هرچند کاملا از این موضوع اطمینان ندارد.

همان‌طور که برخی از افراد حدس می‌زنند، احتمال نمایش بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در رویداد Summer Game Fest وجود دارد که در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) برگزار می‌شود. این بازی برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی برعکس اکثر آثار اخیر استودیو FromSoftware، یک ویدیوگیم سولربورن نیست.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده