نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴

نمایش رقابت‌ پر هرج و مرج در تریلر مقدمه سینمایی Crash Team Rumble

استودیو تویز فور باب تریلر سینمایی جدیدی از بازی Crash Team Rumble منتشر کرده است که در آن شاهد درگیری و رقابت‌های هیجان‌انگیز هستیم.

درحالی‌که تست بتای خصوصی Crash Team Rumble امروز به پایان می‌رسد، استودیو تویز فور باب تریلر جدیدی از این بازی چندنفره پخش کرد که مقدمه سینمایی آن را به نمایش می‌گذارد. در این ویدیو می‌توانیم کراش و دوستانش را ببینیم که باید در مقابل کوکو و متحدانش قرار گیرند و در جریان رقابتی پر هرج‌و‌مرج، وومپای بیشتری جمع‌آوری کنند.

بازی Crash Team Rumble، اثر جدید استودیو تویز فور باب به حساب می‌آید که در سبک چندنفره آنلاین بتل آرنا یا MOBA در حال توسعه است. بازیکنان در این بازی کنترل شخصیت‌های سری Crash Bandicoot از جمله کراش، کوکو، دکتر نئو کورتکس، دینگودایل و تاونا که هر کدام دارای توانایی‌های و نقش‌های منحصربه‌فردی هستند را به‌دست می‌گیرند. هدف از هر رقابت، جمع‌آوری وومپا و مراقبت از مخزن آن‌ها در مقابل تیم مقابل است.

بازیکنان در این بازی می‌توانند سه نقش متفاوت امتیازگیر (Scorer)، مدافع (Blocker) و تقویت‌کننده (Booster) را بر عهده داشته باشند. بازیکنان امتیازگیر باید تا می‌توانند وومپای بیشتری را به‌دست آورند و مدافعان باید از ذخیره وومپای تیم دربرابر حمله رقبا دفاع کنند. در همین حال، بازیکن تقویت‌کننده می‌تواند با به‌دست آوردن الماس‌ها، پایگاه‌های Relic را فعال کند تا علاوه‌بر افزایش ذخیره وومپای تیم خود، مزایای مختلفی را به توانایی‌های متحدانش اضافه کند.

دانلود از آپارات

بازی Crash Team Rumble قرار است در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه استاندارد این بازی با قیمت ۳۰ دلار منتشر می‌شود و شامل رده پریمیوم بتل‌پس فصل اول خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Crash Team Rumble را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده