نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲

بازی Atomic Heart عملکردی فراتر از انتظارات فوکس اینترتینمنت داشت

شرکت فوکس اینترتینمنت درکنار انتشار گزارش مالی سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ از عملکرد فراتر از انتظار بازی Atomic Heart خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Focus Entertainment از درآمد سه‌ماهه چهارم سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ و کل درآمد سال گذشته خود پرده برداشته است. فوکس اینترتینمنت در سه‌ماهه چهارم ۵۲.۶ میلیون یورو درآمد داشت؛ درحالی‌که درآمد آن‌ها در کل سال به ۱۹۴.۱ میلیون یورو رسید که بیشترین میزان درآمد در تاریخ فعالیت شرکت است. درضمن درآمد فوکس اینترتینمنت ۳۶.۲ درصد نسبت‌به سال مالی ۲۲-۲۰۲۱ رشد داشته است.

آثار متعددی نظیر بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، بازی A Plague Tale: Requiem، بازی Evil West استودیو Flying Wild Hog و بازی Atomic Heart در کسب این نتیجه نقش داشتند. فوکس اینترتینمنت اعلام کرد که بازی اول-شخص اکشن نقش‌آفرینی اتمیک هارت، محصول استودیو Mundfish عملکردی «فراتر از انتظار اولیه شرکت» داشته است؛ هرچند سخنی از آمار دقیق فروش این ویدیوگیم به میان نیاورد.

شرکت Focus Entertainment در ماه مارس تأیید کرد که بازی Atomic Heart در کمتر از یک ماه پس از عرضه توسط بیش از ۵ میلیون بازیکن تجربه شده است. این بازی از روز نخست انتشار در دسترس کاربران سرویس گیم پس نیز قرار گرفت. بنابراین تخمین میزان فروش آن کار دشواری است. به‌هرشکل عملکرد خوب بازی را باید برای سازندگان آن به فال نیک گرفت. زیرا اتمیک هارت برای سال‌ها در دست توسعه بود و با تأخیرها و جنجال‌های فراوانی روبه‌رو شد.

طرفدارها باید منتظر انتشار محتویات بیشتری برای بازی Atomic Heart باشند و استودیو ماندفیش در آینده قلمروها، دشمنان و داستان‌های جدیدی را در قالب بسته‌های الحاقی در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده