نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۰

اضافه شدن چند ماشین‌ و یک مسیر مسابقه‌ای جدید در آپدیت آینده Forza Horizon 5

به‌روزرسانی آینده Forza Horizon 5 به نام High Performance شامل یک پیست جدید و اتومبیل‌های درخواستی طرفداران خواهد بود.

استودیو پلی‌گراند گیمز در برنامه دارد به‌روزرسانی بعدی بازی Forza Horizon 5 را در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۷ آوریل ۲۰۲۳) منتشر کند. حال باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه این به‌روزرسانی که با عنوان High Performance معرفی شده است، سازندگان جزئیاتی از محتوای آن را با بازیکنان به اشتراک گذاشتند. طبق جزئیات منتشر شده، به‌روزرسانی آینده یک پیست بیضی‌شکل داخل استادیوم را به نقشه Forza Horizon 5 اضافه خواهد کرد.

علاوه‌براین، چهار اتومبیل جدید پورشه موتوراسپرت 935 سال ۲۰۱۹، لامبورگینی هوراکان STO سال ۲۰۲۰، آئودی RS6 آوانت سال ۲۰۲۱ و پورشه Mission R سال ۲۰۲۱ که توسط بسیاری از طرفداران درخواست شده بودند همراه این به‌روزرسانی در دسترس قرار می‌گیرند. باتوجه‌به اضافه کردن این محتوای جدید به بازی فورزا هورایزن 5، به‌نظر می‌رسد به‌روزرسانی High Performance می‌تواند طرفداران مسابقات جاده‌ای سریع و اتومبیل‌های سوپراسپرت را راضی کند. این به‌روزرسانی علاوه‌بر اضافه کردن محتوای جدید، شامل برخی بهبودها برای ارتقای کیفیت بازی نیز خواهد بود.

پیست بیضی جدید در منطقه استادیوم بازی Forza Horizon 5 که در مرکز نقشه واقع شده است، در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. رانندگان می‌توانند با مراجعه به این پیست، سریع‌ترین اتومبیل خود را وارد رقابت‌های قانونی کنند و با دیگر بازیکنان برای کسب بهترین رکورد زمانی ممکن مسابقه دهند. این پیست جدید میزبان مسابقاتی واقعی خواهد بود که در آن می‌توان جمعیت تشویق‌کننده روی سکوها و بیلبوردهای تبلیغاتی را مشاهده کرد.

مسابقه بارانی در بازی Forza Horizon 5

برای برگزاری بهتر این رقابت‌ها، منطقه استادیوم شامل تغییرات گسترده‌ای خواهد شد؛ بااین‌حال پس از پایان رویدادهای سری ۲۰ بازی Forza Horizon 5، استادیوم به حالت قبلی خود بازخواهد گشت و این پیست بیضی نیز برای همیشه در دسترس بازیکنان باقی می‌ماند. همچنین این پیست می‌تواند به‌عنوان نقطه شروعی برای رویدادها و بلوپرینت‌های EventLab مورد استفاده قرار گیرد.

همان‌طور که بازیکنان بازی 5 Forza Horizon انتظار دارند، توسعه‌دهندگان همراه‌با این به‌روزرسانی تازه، یک فستیوال پلی‌لیست جدید را منتشر خواهند کرد. در این پلی‌لیست جدید می‌توانیم انتظار بازگشت ۶ رویداد Evolving World PR Stunt را داشته باشیم و همراه‌با آن کالکتیبل Piñata Helmet به بازی اضافه می‌شود. علاوه‌براین، انواع پاداش از جمله آیتم‌های سفارشی‌سازی در جریان این فستیوال پلی‌لیست برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. پلی‌گراند در ادامه تایید کرد که به‌روزرسانی High Performance شامل بهبودهایی در کیفیت بازی و رفع برخی اشکال‌ها خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی بهتر از نمایشگرهای فوق عریض روی کنسول‌های ایکس باکس اشاره کرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی 5 Forza Horizon را با ما در میان بگذارید.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده