نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱

اضافه شدن چهار شخصیت جدید در قالب DLC به استریت فایتر ۶

کاراکترهای A.K.I ، رشید، Ed و آکوما بین پاییز ۲۰۲۳ تا بهار ۲۰۲۴ به فهرست مبارزان بازی Street Fighter 6 اضافه می‌شوند.

بازی Street Fighter 6 در زمان عرضه شامل ۱۸ مبارز خواهد بود، اما همان‌طور که از هر بازی مبارزه‌ای دیگری در عصر حاضر انتظار می‌رود، با گذشت زمان نام‌های بیشتری به فهرست مبارزان اضافه می‌شود. شرکت کپکام در شوکیس اخیر استریت فایتر جزئیات بیشتری را از برنامه خود برای انتشار محتوای اضافی سال اول بازی ارائه کرد.

شرکت Capcom به‌عنوان بخشی از محتویات اضافی سال اول بازی Street Fighter 6 چهار مبارز را بین بین پاییز ۲۰۲۳ تا بهار ۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها کاراکتر جدیدی خواهد بود. این شخصیت تازه A.K.I نام دارد که در قالب نخستین بسته الحاقی بازی در پاییز سال جاری از راه می‌رسد. پس از آن باید منتظر راه‌یابی کاراکتر Rashid در تابستان ۲۰۲۳، کاراکتر Ed در زمستان ۲۰۲۳ و کاراکتر Akuma در پاییز ۲۰۲۴ باشیم.

این ۴ مبارز در رقابت‌های World Tour حضور دارند. بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند با یادگیری حرکات ویژه این مبارزان، هماهنگی خود با آن‌ها را در حالت کمپین تک‌نفره تقویت کنند. بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

 درحال‌حاضر نسخه دمو بازی Street Fighter 6  در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. کاربران ایکس باکس سری ایکس/اس و کامپیوتر باید تا ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده