نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

تحسین استودیو Dambuster توسط منتقدها در تریلر نمرات Dead Island 2

بازی Dead Island 2 سرانجام در دسترس کاربران پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر قرار گرفت و تحسین برخی از منتقدها را به‌دنبال داشت.

بازی Dead Island 2 استودیو Dambuster پس از یک چرخه توسعه طولانی نهایتا در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. با اینکه عملکرد این بازی زامبی‌محور هک-اند-اسلش در زمینه‌ی فروش مشخص نیست، اما با تحسین برخی از منتقدها مواجه شده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت ناشر، تریلر نمرات بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته شده است.

بازیکن‌ها به‌عنوان یک سلاخ در لس آنجلس که پس از شیوع بیماری، HELL-A نامیده می‌شود، باید تعداد زیادی از مردگان متحرک را از بین ببرند تا شانسی برای بقا داشته باشند. سیستم FLESH بازی Dead Island 2 امکان تخریب بافت بدن زامبی‌ها به‌شکل واقع‌گرایانه و منطقی را فراهم می‌آورد. با اینکه دد آیلند ۲ یک تجربه‌ی خطی را ارائه می‌دهد، اما همچنان برای تکمیل داستان اصلی و انجام برخی از مأموریت‌های جانبی به حدود ۲۰ ساعت زمان نیاز است.

بازی Dead Island 2 اکنون در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. پشتیبانی پس از عرضه بازی شامل انتشار چند بسته گسترش‌دهنده می‌شود، اما هنوز جزئیاتی از آن‌ها توسط شرکت Deep Silver یا Dambuster ارائه نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده