نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷

برای تریلر جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 باید کمی بیشتر منتظر بمانید

استودیو اینسامنیاک گیمز طرفدارها را به شکیبایی برای نمایش بعدی بازی Marvel’s Spider-Man 2 دعوت می‌کند.

امسال مملو از بازی‌های برجسته است که با عرضه آثار موفقی نظیر بازی Hogwarts Legacy و بازی Resident Evil 4 Remake آغاز شد و با انتشار بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در آینده نزدیک ادامه می‌یابد. به همه این موارد باید بازی Marvel’s Spider-Man 2 را نیز اضافه کنیم که در پاییز ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

با اینکه دو سال از معرفی بازی اکشن ماجراجویی Marvel’s Spider-Man 2 می‌گذرد، استودیو Insomniac Games هنوز تریلر طولانی یا جزئیاتی از گیم‌پلی آن را با طرفدارها به اشتراک نگذاشته است. این توسعه‌دهنده اخیرا در پاسخ به سؤال یکی از کاربران توئیتر درباره علت عدم نمایش بازی مرد عنکبوتی ۲ گفت: «برای اینکه هنوز در آشپزخانه هستیم. بوی خوبی به مشام می‌رسد، اما از شما می‌خواهیم که [برای نمایش بعدی بازی] کمی بیشتر صبر کنید».

نظر به اینکه شایعاتی درباره برگزاری رویداد PlayStation Showcase توسط سونی در ماه مِی/مه یا اوایل ژوئن و پیش از مراسم Summer Game Fest به گوش می‌رسد، بازی Marvel’s Spider-Man 2 می‌تواند در این رویداد حضور داشته باشد. درنتیجه احتمال پخش نخستین تریلر گیم‌پلی و رونمایی از زمان دقیق انتشار بازی در این رویداد نیز وجود دارد.

با نگاهی به دیگر آثار فرست-پارتی پلی استیشن نظیر بازی God of War Ragnarok و بازی Horizon Forbidden West می‌توان دریافت که آغاز کمپین بازاریابی محصولات چند ماه پیش از عرضه مورد جدیدی نیست. مدتی قبل یوری لاونتال، بازیگر نقش پیتر پارکر از تکمیل کار ضبط حرکات خود خبر داد که می‌تواند به معنای پایان توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 در آینده نه‌چندان دور باشد؛ هرچند برای انتشار جزئیات موثق باید منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده