نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

اعلام زمان عرضه دموی Street Fighter 6 با پخش تریلر

کپکام با پخش یک تریلر، دموی بازی Street Fighter 6 را در اختیار بازیکنان پلی استیشن قرار داد و تاریخ دسترسی سایر پلتفرم‌ها به آن را اعلام کرد.

شرکت کپکام از آن دسته ناشرانی به شمار می‌آید که معمولا قبل از عرضه بازی‌های بزرگ آینده خود، یک نسخه دمو را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. گزارش‌های اخیرا ادعا داشتند که کپکام برای بازی Street Fighter 6 نیز همین برنامه را دارد و حال این توسعه‌دهنده در جریان شوکیس اخیر Street Fighter، خبر آن را رسما اعلام کرد.

کپکام در جریان این شوکیس، تریلری را به نمایش گذاشت و تایید کرد بازیکنان پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 از امروز می‌توانند دموی Street Fighter 6 را تجربه کنند. بااین‌حال بازیکنان کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باید تا روز ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) امسال منتظر تجربه این دمو بمانند.

به‌گفته کپکام، دموی Street Fighter 6 به بازیکنان امکان تمرین مبارزه با دو شخصیت ریو و لوک را می‌دهد. همچنین بخش‌های کوتاهی از کمپین تک‌نفره و بخش World Tour در این دمو گنجانده شده است. علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای Avatar Creation به خلق شخصیت خود بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Street Fighter 6 را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده