نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹

شایعه: لغو بازی بتل‌ رویال Splinter Cell تنها چند هفته قبل از رونمایی

طبق گزارشی جدید، یوبیسافت یک پروژه بتل‌ رویال از سری Splinter Cell در دست توسعه داشته که درنهایت چند هفته قبل از رونمایی لغو شده است.

تا چند ماه گذشته طرفداران شرکت یوبیسافت احساس می‌کردند که این ناشر و توسعه‌دهنده فرانسوی برنامه دارد هر ماه به معرفی یک بازی تیراندازی چندنفره بپردازد؛ بااین‌حال طولی نکشید که یوبیسافت متوجه شد بازیکنان نسبت به این رویه اعتراض دارند. به نظر می‌رسد درنهایت این موضوع سبب شد تا این شرکت برخی از پروژه‌های تیراندازی چندنفره خود از جمله پروژه Q را لغو کند.

حال یکی از کاربران ردیت که ادعا دارد از تست‌کنندگان پروژه‌های در حال توسعه یوبیسافت است، گزارش داد که یوبیسافت در گذشته روی توسعه یک بازی بتل‌ رویال از سری اسپلینتر سل به نام Splinter Cell Hunters کار می‌کرد که درنهایت لغو شده است. این افشاکننده پروژه یوبیسافت را یک بازی بتل‌رویال PvPvE سوم‌شخص با مکانیسم‌های تیراندازی و استخراج توصیف کرد.

به نظر می‌رسد هر رقابت Splinter Cell Hunters شامل ۲۸ بازیکن آنلاین می‌شد که باید در گروه‌های دو نفره به تجربه بازی می‌پرداختند. بازیکنان در هر رقابت باید برخی از اهداف ترور مهم را پیدا می‌کردند و آن‌ها را طی یک نقشه، به قتل می‌رسانند. در همین حال بازیکنان دیگر و دشمنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی نیز در مسیر بازیکنان قرار می‌گرفتند. درنهایت بازیکنان پس از ترور اهداف مهم باید به سمت انبارهای داده می‌رفتند و پس از استخراج منابع مورد نیاز، خود را زنده به محل هلی‌کوپتر می‌رساندند تا درنهایت نقشه را ترک کنند و رقابت را برنده شوند.

سم فیشر درحال آمادگی برای مبارزه با دشمنان

به‌گفته افشاگر اگر بازیکنان در جریان مأموریت کشته شوند، به‌عنوان یک مزدور (Mercenary) با یک لوداوت ویژه به بازی برمی‌گردند. در همین حال اگر بازیکنان بتوانند حریف آنلاین دیگری را بکشند، به‌عنوان جاسوس (Spy) شناخته می‌شوند. همچنین امکان کشتن هم‌تیمی نیز وجود داشت که در این صورت بازیکن لقب خائن (Traitor) را می‌گرفت. بااین‌حال جزئیات پیرامون این موضوع اندک است و مشخص نیست که هر کدام از این لقب‌ها درنهایت به چه چیزی در بازی منجر ‌می‌شد.

در ادامه افشاکننده به مکانیسم‌های پیشرفت و یک سیستم ارتقای سطح، اپراتورهای جاسوسی مختلف که چندین کلاس را در بر می‌گیرند، تجهیزات متمرکز بر مخفی‌کاری و موارد دیگر اشاره کرد. ظاهرا Splinter Cell Hunters چند هفته تا معرفی رسمی فاصله داشته که درنهایت یوبیسافت تصمیم به لغو آن گرفته است.

علاوه‌براین پروژه بتل‌رویال، یوبیسافت یک نسخه واقعیت مجازی Splinter Cell را در دست تولید داشت که توسعه آن نیز لغو شد. بااین‌حال بازسازی نسخه اول این سری در حال توسعه است و طرفداران امیدوار به احیای سری Splinter Cell هستند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده