نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

ساخت بازی مرد عنکبوتی ۲ یک قدم به پایان نزدیک‌تر شد

طبق اعلام بازیگر اصلی بازی Marvel’s Spider-Man 2، اینسامنیاک گیمز فرایند ضبط حرکات مرد عنکبوتی و پیتر پارکر را به اتمام رسانده است.

یکی از بازی‌های بزرگ و انحصاری پلی استیشن که برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده، Marvel’s Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک گیمز است. سازندگان در اوایل سال جاری میلادی تایید کردند که این بازی موردانتظار برای عرضه در پاییز ۲۰۲۳ آماده خواهد بود. حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که اینسامنیاک در پشت صحنه به خوبی روند ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 را به پیش می‌برد.

اخیرا یوری لوونتال که در بازی‌های شرکت اینسامنیاک گیمز نقش پیتر پارکر و مرد عنکبوتی را ایفا می‌کند، در ردیت تایید کرد که کار او با موشن کپچر بازی Marvel’s Spider-Man 2 کاملا به پایان رسیده است. شاید فرایند ضبط حرکت برای سایر شخصیت‌های این بازی ادامه داشته باشد. ولی واضح است که بخش زیادی از کار موشن کپچر، متمرکز روی بازیگر نقش اصلی بود. پس می‌توان احتمال داد که بخش بزرگی از موشن کپچر Marvel’s Spider-Man 2 انجام شده باشد.

در ماه گذشته تونی تاد، بازیگر نقش ونوم در بازی Marvel's Spider-Man 2 اعلام کرد که این اثر در ماه سپتامبر امسال عرضه می‌شود و سونی برنامه‌های بزرگی برای تبلیغات و بازاریابی این محصول طی ماه آگست دارد. بااین‌حال هنوز شرکت سونی یا اینسامنیاک گیمز نسبت به این ادعا پاسخی نداده‌اند. در همین حال، افشاگری‌ها ادعا دارند که یک شوکیس پلی استیشن برای اوایل ژوئن آینده برنامه‌ریزی شده است؛ بنابراین اگر این اطلاعات افشاشده حقیقت داشته باشند، می‌توانیم انتظار ارائه‌ی اطلاعات و نمایش‌هایی از بازی Marvel's Spider-Man 2 را داشته باشیم.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن‌ها را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده