نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷

معرفی بازی Blasphemous 2 برای کامپیوتر و کنسول‌ها

دنباله بازی ساید-اسکرولینگ مترویدوانیا Blasphemous با پخش تریلر جدیدی برای کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ معرفی شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Team17 و استودیو The Game Kitchen دنباله بازی ساید-اسکرولینگ مترویدوانیا Blasphemous را با پخش تریلر جدیدی معرفی کردند. در این نسخه که با نام Blasphemous 2 شناخته می‌شود، The Penitent One، قهرمان نسخه اول دوباره برای ادامه ماجراجویی بازمی‌گردد. وقایع این بازی از جایی آغاز می‌شود که داستان بسته الحاقی Wounds of Eventide از نسخه اول به پایان رسیده بود.

در بازی Blasphemous 2 کاراکتر The Penitent One خود را در سرزمین جدیدی خواهد یافت و بار دیگر در یک چرخه بی‌پایان از زندگی، مرگ و تجدید حیات گرفتار می‌شود. قهرمان داستان باید در این دنیای عجیب‌وغریب تازه به کاوش بپردازد و ازطریق مبارزه با ساکنان این سرزمین ناشناخته به آخرین قرارگاه خود بازگردد. بازی ساید-اسکرولینگ بلسفمس ۲ دارای تعداد زیادی دشمن تازه و باس‌های چالش‌برانگیزتری برای مبارزه خواهد بود.

بازی Blasphemous 2 شماری از سلاح‌های منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای از مهارت‌های تازه را برای استفاده در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد که قابل شخصی‌سازی خواهند بود. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که طرفدارها باید در تابستان ۲۰۲۳ منتظر تجربه آن باشند. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده