نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۱

کرش و کوکو در تریلر نسخه بتا بازی Crash Team Rumble

شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Crash Team Rumble را به هدف افزایش هیجان بازیکن‌ها برای تجربه‌ی نسخه بتا پخش کرد.

ماه گذشته شرکت Activision و استودیو Toys for Bob تأیید کردند که بتای خصوصی بازی اسپین‌آف Crash Team Rumble در ماه آوریل برگزار می‌شود. نسخه بتا در بازه زمانی ۳۱ فروردین تا ۳ اردیبهشت (۲۰ تا ۲۴ آوریل) در دسترس بازیکن‌هایی قرار می‌گیرد که اقدام به پیش خرید بازی کردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی کرش تیم رامبل را برای نمایش محتویات نسخه بتا پخش کرده است.

بتای خصوصی بازی Crash Team Rumble امکان تجربه پنج کاراکتر کرش، کوکو، دکتر نئو کورتکس، تاونا و دینگودیل در مسابقات 4v4 (چهار بازیکن دربرابر چهار بازیکن) را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد که هر یک توانایی‌ها و نقش‌های منحصربه‌فردی خواهند داشت. سه نقشه Tiki Towers ،Calamity Canyon و Just Beachy نیز در نسخه بتا در دسترس خواهند بود که شما می‌توانید آن‌ها را در تریلر تازه کرش تیم رامبل مشاهده کنید.

در گذشته شرکت اکتیویژن تأیید کرد که نسخه بتای بازی Crash Team Rumble شامل لابی‌های عمومی و مسابقات خصوصی است. این بازی برای انتشار در تاریخ ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده